...æv...syg

Jeg er igang med at lave to store termokander med the. har også lavet en glaskande med citronvand. og er igang med at koge ris til lidt varm frokost.

Skal jeg putte honning i theen? Jeg tror jeg har en smule tilbage, men jeg er jo blevet vant til at drikke min the uden noget som helst efter jeg opdagede den japanske sushithe “Cosiness”

De aktive stoffer, der findes i honning, og som skulle virke mod sygdom, kan ikke tåle opvarmning - så smør du honningen på noget groft rugbrød og gnask en gulerod til :slight_smile:

AD!

Aj undskyld…men honningmadder er ækle efter min mening! Så undvære jeg bare Gg

Sushithe -what …lyder som noget med rå fisk i :besvimer:

Nåh, god bedring til dig - og jeg ville også lave mig noget varm te (uden fisk!) og så putte mig på sofaen med min dyne :). Og så det bedste tip, jeg kan hoste op med (hoste :tihi: - aihh sorry) er næsespray. Det er altså toppen - hvis man er stoppet til og har hovedpine, så kan en næsespray tit lave mirakler, fordi trykket forsvinder!

Har ringet til vagtcentralen og han mente bestemt ikke min læge kunne affærdige mig på den måde, så venter nu på de henter mig, skal nok holde jer opdateret senere. Tak for i gav mig et los bagi, det er ikke sådan når man helst ikke vil være til ulejlighed

Kram

[quote=DK Sacala;120934]Har ringet til vagtcentralen og han mente bestemt ikke min læge kunne affærdige mig på den måde, så venter nu på de henter mig, skal nok holde jer opdateret senere. Tak for i gav mig et los bagi, det er ikke sådan når man helst ikke vil være til ulejlighed

Kram[/quote]

:kryds: …jeg krydser fingre for dig - pøj pøj - og godt, der bliver kigget på dig :slight_smile:

Jeg har osse døjet md ondt i knolden siden jeg kom hjem fra Island (det er nok al den friske luft der oppe :cool:) og går havde jeg VIRKELIG ondt i hovedet :ked:
Det gik lidt bedre i dag, men nu har jeg små-tudet siden det blev besluttet at Yrja flytter i morgen … så nu har jeg ondt igen :rulleøjne:

God bedring til jer andre, der døjer med det ene og det andet …

Ondt i hovedet kan skyldes mange ting. Jeg har for nylig opdaget, at mange af mine hovedpiner (og nakke-/skuldersmerter) gennem årene skyldes slidgigt i nakken pga en forkert nakke-/hovedholdning pga Scheuermanns ryg. Det havde jeg altså aldrig forestillet mig, hvis ikke en god veninde havde fået mig hen hos en dygtig kiropraktor.
Camilla

[quote=Gry Gressbakken;120894]Jeg er igang med at lave to store termokander med the. har også lavet en glaskande med citronvand. og er igang med at koge ris til lidt varm frokost.

Skal jeg putte honning i theen? Jeg tror jeg har en smule tilbage, men jeg er jo blevet vant til at drikke min the uden noget som helst efter jeg opdagede den japanske sushithe “Cosiness”[/quote]

Prøv med noget Echinaforce - det gør underværker for mig :slight_smile:

http://www.avogel.dk/Find_produkt/plantepraeparater/echinaforce_liq.php?gclid=CKKsre7vz5gCFUM-3godQxvI1g

Øv da hvor er der bare mange syge.
Jeg har så fået en byld i hovedbunden og den blev udtømt i går, uden bedøvelse, er egentligt frisk nok, men har visrkelig ondt der hvor den sidder, kan ikke ligge på højre side, uha, for det gør ondt når hovedet rør puden.
Men mon ikke antibiotika snart gør underværker, med den størrelse hestepiller må der da være “rev” i dem ha ha

God bedring til alle

Øv altså hvor er der bare rigtig mange syge, vi mangler frost til at slå det virus haløj ihjæl.
Rigig god bedring :inlove:

[quote=Heidi;121097]Øv da hvor er der bare mange syge.
Jeg har så fået en byld i hovedbunden og den blev udtømt i går, uden bedøvelse, er egentligt frisk nok, men har visrkelig ondt der hvor den sidder, kan ikke ligge på højre side, uha, for det gør ondt når hovedet rør puden.
Men mon ikke antibiotika snart gør underværker, med den størrelse hestepiller må der da være “rev” i dem ha ha

God bedring til alle[/quote]

Ov, det lyder grimt, masser af medfølelse herfra!
God bedring!
Ja, alle mine 3 ugers juleferie til opryd, rengøring og jobsøgning - endte under dynen med feber og hoste… suk og støn.
Virus er noget møg! Gid der snart må udforskes vacciner og kure!

Lige en lille opdate her fra, inden jeg smutter under dynen. Jeg blev indlagt i går til observation og har fået taget et hav af blodprøver, scanninger og røntgen og desværre er alt ikke ok.
Det viser sig min ene hjerteklap er defekt og samtid så har jeg fået meget lavt blodtryk, hvilket sammen er grunden til jeg er besvimet.
Jeg har fået lov at komme hjem og tage den med ro, indtil jeg skal til yderligere undersøgelser sidst på ugen/først i næste uge.

Så er glad nok for jeg kom afsted, selv om det ikke lige var den besked jeg havde håbet på.

MVH
Gitte

[quote=DK Sacala;121707]Lige en lille opdate her fra, inden jeg smutter under dynen. Jeg blev indlagt i går til observation og har fået taget et hav af blodprøver, scanninger og røntgen og desværre er alt ikke ok.
Det viser sig min ene hjerteklap er defekt og samtid så har jeg fået meget lavt blodtryk, hvilket sammen er grunden til jeg er besvimet.
Jeg har fået lov at komme hjem og tage den med ro, indtil jeg skal til yderligere undersøgelser sidst på ugen/først i næste uge.

Så er glad nok for jeg kom afsted, selv om det ikke lige var den besked jeg havde håbet på.

MVH
Gitte[/quote]

Puha ej :uha:
Godt du kom af sted, men sikke noget :S

Håber du får det bedre :kryds:

Nej py for pokker. Hvor var det godt du kom afsted!
Håber du er ok og ser frem til at du får flere svar på undersøgelserne.
Kæmpe kram til dig!

For fanden hvor er jeg dog glad for at vi fik dig sparket afsted Gitte. Og hvor er jeg dog ked af at det var den melding du fik tilbage. suk

Jeg håber lægerne bliver klogere på prøverne og at du kan få korrekt og god behandling så hurtigt som muligt så du snart er oppe og hoppe og frisk og frejdig som altid :slight_smile:

Stort kram til dig fra mig :slight_smile:

God bedring Gitte og hvor var det godt du kom afsted -kramer og god bedring

Puha da Gitte, ikke det mest opløftende at få at vide, men godt du blev undersøgt grundig.
Jeg ønsker det bedste for dig :inlove:

Håber du har det bedre i dag Gry.

Til Gitte - god bedring og pas nu rigtigt godt på dig selv.