Jeg er også totalt pjattet med den… Elsker sproget og det absurde i at inddrage havenisser!!! Nogle gange kan man godt have reklamefolk mistænkt for at ryge for meget fjollrtobak
Der er altså en del kanongode reklamer indimellem.
Også den der med Søs Egelind i Skousen - der er en, hvor hun er gymnasielærer, som står og kloger sig gevaldigt over sit køb, og så kører derfra med sin skoletaske på taget… Jeg skriger af grin over den - den passer på ca. halvdelen af mine kollegaer -høhø -høhø
[quote=M&M-mor;126148]Jeg er også totalt pjattet med den… Elsker sproget og det absurde i at inddrage havenisser!!! Nogle gange kan man godt have reklamefolk mistænkt for at ryge for meget fjollrtobak
Der er altså en del kanongode reklamer indimellem.
Også den der med Søs Egelind i Skousen - der er en, hvor hun er gymnasielærer, som står og kloger sig gevaldigt over sit køb, og så kører derfra med sin skoletaske på taget… Jeg skriger af grin over den - den passer på ca. halvdelen af mine kollegaer -høhø -høhø[/quote]
ENIG ENIG ENIG.
Hvordan kan man ellers finde på SÅ absurde måder at reklamere for sit produkt på+
-LOL
OG jeg vil vædde med at min søsters svigerinde EEEEEEEEEELSKER den reklame, for hun elsker (så vidt jeg ved) havenisser
[quote=MiSi;126185]Hva’ba’??? (citat Vakse Viggo)
Hvilket link?
Hvad snakker I om?
Der er noget, der mangler her?
Lad os se??[/quote]
Dette link
jeg måtte liiiiige fortælle Karsten, at vi var NØDT til at anskaffe os et par havenisser men han er nu ikke sååååå begejstret.
Ja ja- man kan ikke køre i vores have, så lige pludselig - såå er vi sikkert invaderet af et par havenisser -LOL
[quote=Mona Jensen;126212]Undskyld…at jeg kigger med selvom den er til Eva.
Ih…du milde Frelser …
Jeg kan kun tage DR 1 + TV 2 - herude på det yderste landskab.
-LOL-LOL
Mona[/quote]
Jamen sødeste Mona - så kan du jo råbe sammen med havenisserne.
[quote=Charlotte Oeh.;126201]Jeg indrømmer det blankt …jeg er fan af Harry - lilla DSB-fyr - elsker den med tarteletterne.
…men havenisserne - aaiiiih, der står jeg af [/quote]
He he Harry er også HELT fantastisk Og ja - den med tarteletterne er KANON
[quote=Mona Jensen;126212]Undskyld…at jeg kigger med selvom den er til Eva.
Ih…du milde Frelser …
Jeg kan kun tage DR 1 + TV 2 - herude på det yderste landskab.
-LOL-LOL
Mona[/quote]
jeg måtte liiiiige fortælle Karsten, at vi var NØDT til at anskaffe os et par havenisser men han er nu ikke sååååå begejstret.
Ja ja- man kan ikke køre i vores have, så lige pludselig - såå er vi sikkert invaderet af et par havenisser -LOL[/quote]
Han vænner sig til den Jeg fik en i hadegave for 5 år siden, men den er nu hyggelig - særligt efter den har fået en vis patina (og derfor er blevet mindre synlig)