Afføring på halen

Jeg ved ikke, hvad andre bruger, men herhjemme bruger jeg enten sæbespåner eller froggy rengøringsmiddel til gulvvask. Og kattene bliver som regel enten lukket i haven eller i andre rum, indtil gulvet er helt tørt.

Eddike til at fjerne lugt anbefales da det ikke er giftigt - bruges herhjemme - og er i øvrigt billigere end rodalon, hehe

Jeg bruger faktisk megt eddike her hjemme, både til afkalkning og til at sætte ting i blød i:) Jeg ved faktisk ikke hvorfor jeg ikke har tænkt over at bruge det på gulvet:? Tak :tak:

:):slight_smile:

Silke har oz nogen gange en lille pølle, der sidder fast i selve rumpen på hende - og hun laver skam også de flotteste mønstre rundt på gulvet.

:wehuu:

Hun sætter sig på rumpen og TRÆKKER sig hen over gulvet i håbet om at få den væk :tihi::tihi: eller oz spæner hun lisså hurtigt hun kan for at løbe fra den :rock::rock:

Og hun har en ufattelig god hukommelse, for første gang det skete ville jeg hjælpe hende af med pøllen og kom med et stykke køkkenrulle og tog den af…

Men lige siden har hun kunnet huske det med køkkenrullen, så hun SPÆNER af sted når jeg kommer med det.

:wehuu::wehuu:

Jeg bruger Irma’s serie Tusindfryd til at gøre rent med efter disse uheld - de har både Universalrengøring, brun sæbe og alt andet til faget henhørende.

Og Tusindfryd er allergitestet, svanemærket, uparfumeret og noget nær det sundeste at gøre rent i - og så er det ikke engang dyrt.

-engel-engel-engel