Afskyr katte læder/lædersofa?

I får da lige et par billeder af mine misser der hader læder…

Eller ikke -høhø De kan endda finde ud af at kradse i dem også [smilie=hate-boid.gif] … ikke så meget, men der er mærker.

Jeg havde en skøn læderstol for mange år tilbage, men der kom mange huller/rifter i fra min dejlige Albert. Så ham dog aldrig rive i den.

I får da lige et par billeder af mine misser der hader læder…

Det var da et skønt billede.

Tak for alles svar. - Puha så risikere jeg sikkert ikke at misserne ikke vil putte hos mig når jeg selv sidder/ligger i den.
At der måske kommer lidt mærker i må man jo bare leve med. Min uld sofa har også nogle hænge tråde.

Tak, elsker også det billede. Det er lige efter vi fik ham hvor han måtte en tur til frisør -høhø

Og nej, katte kradser ikke i læder [smilie=hate-boid.gif] Hvorfor er der ikke nogen der har fortalt mine katte det

Og når man så kommer løbende for fuld fart, ja så stopper man da meget hurtigere hvis man lige smækker kløerne ud -høhø

Nu er møblerne da også blevet 3år…og nogen må jo sørge for at man kan se de er brugt -høhø

Hold da op - der er ekstra kys til mine i dag - sådan noget gør de ikke - at de så gør så meget andet … -what

Hold da op - der er ekstra kys til mine i dag - sådan noget gør de ikke - at de så gør så meget andet … -what[/quote]
LIS…Findus vil gerne på ferie så han kan lære dine dyr hvordan man laver et lædersofaarmlæn om til et ryatæppe -høhø …hvor passer dig det bedst -shhhh
Findus er nemlig ALTID klar…han har slebet kløerne ude i nøddebuskene idag
Brita[smilie=hate-tunz.gif]

LIS…Findus vil gerne på ferie så han kan lære dine dyr hvordan man laver et lædersofaarmlæn om til et ryatæppe -høhø …hvor passer dig det bedst -shhhh
Findus er nemlig ALTID klar…han har slebet kløerne ude i nøddebuskene idag
Brita[smilie=hate-tunz.gif][/quote]

Øhhh, jeg tror jeg ved nærmere eftertanke har fortrudt mit tilbud. Det bliver du vel ikke sur over - håber heller ikke Findus bliver alt for skuffet :?

LIS…Findus vil gerne på ferie så han kan lære dine dyr hvordan man laver et lædersofaarmlæn om til et ryatæppe -høhø …hvor passer dig det bedst -shhhh
Findus er nemlig ALTID klar…han har slebet kløerne ude i nøddebuskene idag
Brita[smilie=hate-tunz.gif][/quote]

Øhhh, jeg tror jeg ved nærmere eftertanke har fortrudt mit tilbud. Det bliver du vel ikke sur over - håber heller ikke Findus bliver alt for skuffet :?[/quote]

-xxrotflmao

Jeg har læder sofaer. Og kattene elsker nu at ligge hos mig når jeg ligger der. Tit ligger jeg med 5 katte… Og kan de være deR? Næh… men det skal de åbenbart :stuck_out_tongue:

Og ja… her bliver de os brugt som krædsebræt.

De lædermøbler vi har haft er blevet flået og ligget ihjel, så læder er bandlyst herhjemme -høhø istedet bestilte jeg nogle specielt lavet sofaer med ekstra slid og vaskebart stof hos en møbelfabrik i Hjørring…et stryg med støvsugeren og man kan ikke se, at der har lagt en våd kat og nu her 3½ år efter begynder man først at kunne se, at de hvæser klør på udvalgte steder, så jeg tror næste gang vi skal have nye møbler, så bliver det fra samme sted og absolut ikke af læder [smilie=hate-tunz.gif]

Øhh link tak :? -bebe

Det er sikkert alcantare, stoffet på sofaerne, altså. Det ville jeg nemmerli’ gerne ha’ haft betrukket de forhenværende uldsofaer med - men da de ville ha’ 25.000 for det trak jeg følehornene til mig igen og købte de brugte i læder for 1500:-))

Det stof købte jeg en sofa i for nogle år siden…den holdt i omkring 27-28 sekunder…så var den ene side markeret på…det var derfor jeg skrev hvor vigtiogt det var at vaske istedet for støvsuge -høhø
Da den blev kørt til den evige hvile på lossepladsen var den ene side helt stiv af -shhhh
Men ellerts var den pæn…tænk om nogen ude i den friske luft OG måske med dårlig lugtesans har taget den med hjem… -what og -hæhæ og -fin

Deres hjemmeside http://jydskmobel.dk/designselv/ …jeg kan kun finde en ordre bekræftelse, så jeg kan desværre ikke fortælle dig, hvad stoffet hedder -rulleøjne men mon ikke de kan guide dig, hvis du fortæller, hvad det skal kunne holde til…de har showrooms i Aalborg, Hjørring, Horsens, Kolding, Åbenrå og Esbjerg.

ORV MANNER…så’n en dimmer til kaffekoppen der vises på forsiden kunne jeg godt bruge i en lang udgave så Findus fik et kradsebræt istedet for en langhåret sofa -høhø
Drikker så heller ikke kaffe men grøn the…mumsi -thumbs

Ja det er herre smart. Vi har en på vores sofa herhjemme men som er meget federe -thumbs De fås i alle mulige former og farver og fås i stort set alle måbelhuse.

Det er sikkert alcantare, stoffet på sofaerne, altså. Det ville jeg nemmerli’ gerne ha’ haft betrukket de forhenværende uldsofaer med - men da de ville ha’ 25.000 for det trak jeg følehornene til mig igen og købte de brugte i læder for 1500:-))[/quote:2902hudm]

Jeg tror ikke det var det stoffet hed Lis, der er ingen klokker der ringer ved navnet alcantare, dog kan jeg ikke sværge på det -rulleøjne jeg lider vist af et let tilfælde af alzheimers delight
-høhø men vi gav 14500 for 2 sofaer og en lændestol med fodskammel, så det var ikke så voldsomt dyrt :slight_smile:

Der skal inversteres i sådan nogle dimmere næste gang jeg køber nye møbler…som er om ikke så længe. De møbler vi har i køkkenallrummet er også til jan. 2 år…så må de være udtjente [smilie=hate-tunz.gif] …måske de kan blive degradèret til stuen, hvor KUN misserne kommer…for den er fuld af ingenting -uha . Smed alle møblerne ud i juni…3 læs på lossepladsen. Så nu står der 40 m2 fuld af tom undtagen et klatremiljø som er knækket, men dog bruges -høhø
Overvejdede i et øjebliks galskab at platre stuen til med klatremiljøer, men så overmandede fornuften mig i sidste øjeblik. [bigloony]