Afsløret ;)

Sander har nu brugt 14 uger på at beslutte sig for, hvad han synes om begrebet killinger og det meste af tiden brummer han små-utilfreds, hvis de kommer i nærheden af ham :thumbdown:

Men det er Ana da fuldstændigt og aldeles ligeglad med :tihi: Så når han ligger på en af sutskoene, så er der da også lige plads til hende

og efter at have brummet lidt (og vasket hende - men det siger jeg ikke til nogen :tihi:), lagde han hovedet godt tilrette på hendes mave :stuck_out_tongue:

Så helt farlige kan killinger altså heller ikke være :høhø::høhø:

Hvor godt :slight_smile: Og han ser da ud til at hygge sig

Sikke en flot brummende hyggeonkel. De ser rigtig ud til at hygge sig begge to. Er det egentlig Ana, der kommer for at hilse på mig (eller det er nok mest omvendt) på udstillingen i Fredericia? :tihi:

Skønne billeder :wehuu:

Det er hende, der skal med om lørdagen - de andre flytter i den kommende weekend :slight_smile:

Åh :wehuu: Sander, du min hjertes udkårne :hjerte:
Du er med garanti blød som smletet smør når det gælder Ana…du syntes blot ikke det er sejt Mette ser det :tihi:

:hjerte: Åh du har simpelthen de skønneste burmesere:hjerte:

Hvor dejligt!!!

Det er sikkert som Brita skriver…han gider ikke du kikker på ham når han hygger med Ana :høhø::høhø:

Hvor er de søde - og smukke! :hjerte:

Men det er da ikke mere end godt en uge siden, der kunne være fire af killingerne i sutskoen? Det går vist ikke mere… :smiley:

Nej, nogen har givet dem substral i den forgangne uge - der kan også kun ligge 4 på skødet af mig nu, selv hvis de ligger i lag :wink:

Bløde sutsko har en beroligende effekt :rock:

Sander skulle bare vide, at du har tænkt dig at gentage successen, når Ana Bananasplit er gammel nok … :yikes:

:hjerte::hjerte: nårh, hvor er de søde