Jeg er Stenbuk, med kværulanten i ascendanten
(Nej pjat, jeg er Krebs i ascendanten, og i det kinesiske er jeg Drage :-))
Jeg er Stenbuk, med kværulanten i ascendanten
(Nej pjat, jeg er Krebs i ascendanten, og i det kinesiske er jeg Drage :-))
Skytte Og har ingen anelse om ret meget andet end det
Jeg er fisk
Krebs!
Heh, det giver ret god mening
Jeg er selv krebs, og med skytten i ascendanten, hvis jeg ikke husker fejl
[QUOTE=Theomilou;1015085]Jeg er Stenbuk, med kværulanten i ascendanten
(Nej pjat, jeg er Krebs i ascendanten, og i det kinesiske er jeg Drage :-))[/QUOTE]
Jomfru.
Jomfru
Nu når nogen af jer har taget ascendanten med vil jeg da også, den er Stenbuk,
så jeg er dobbelt Stenbuk
Solen i fiskene, månen i skorpionen, ascendanten i tyren…
[QUOTE=Eife;1015102]Jeg er selv krebs, og med skytten i ascendanten, hvis jeg ikke husker fejl
[/QUOTE]
Hm, ascendanten flytter sig hvert år, gør den ikke? Ikke at jeg lige ved hvad det er… fnis
Jeg er født samme dag som dig, bare et år senere.
Vægt Det er derfor jeg er så dejlig … afbalanceret
Så VIDT jeg husker har jeg også vægten i ascendanten (26.09.1965, Århus) hvis nogen kan huske hvor man ser det
I det kinesiske system er jeg (selvfølgelig) Slange
Ravn, man beregner Ascendanten på fødselstidspunktet
[QUOTE=Ravn;1015296]Hm, ascendanten flytter sig hvert år, gør den ikke? Ikke at jeg lige ved hvad det er… fnis
Jeg er født samme dag som dig, bare et år senere. [/QUOTE]
Det er det tegn, der var på vej op i horizonten på det tidspunkt du blev født. Dit opstigende tegn. Det ændrer sig dagen igennem. Man siger at det ofte betegner din ydre personlighed, den side andre først ser.
[QUOTE=TrekkieGrrrl;1015298]Vægt Det er derfor jeg er så dejlig … afbalanceret
Så VIDT jeg husker har jeg også vægten i ascendanten (26.09.1965, Århus) hvis nogen kan huske hvor man ser det
I det kinesiske system er jeg (selvfølgelig) Slange
Ravn, man beregner Ascendanten på fødselstidspunktet :)[/QUOTE]
Prøv her:
Men for at finde din ascendant skal du også bruge klokkeslæt du er født
[QUOTE=Ann R;1015404]Prøv her:
Men for at finde din ascendant skal du også bruge klokkeslæt du er født :)[/QUOTE]
tastede det hele ind… og læste det der kom ud i den anden ende…
de fik ikke EN eneste ting rigtig… der var intet jeg kunne nikke genkendende til…
men jeg fandt ikke min ascendant - hvor stod den ?
[QUOTE=Battlestar;1015412]tastede det hele ind… og læste det der kom ud i den anden ende…
de fik ikke EN eneste ting rigtig… der var intet jeg kunne nikke genkendende til…
men jeg fandt ikke min ascendant - hvor stod den ?[/QUOTE]
Så vidt jeg husker står det øverst i højre hjørne - hvis man ikke kan se det ud af af horoskoptegningen, for det kræver lidt øvelse
ahh - vædder men det er stadig ikke rigtigt det der står om mig…
[QUOTE=Ann R;1015404]Prøv her:
Men for at finde din ascendant skal du også bruge klokkeslæt du er født :)[/QUOTE]
Jeg fik kun det her
Grænsen for 4 elementer i dine Astro Data er overskredet. Du bliver nødt til at slette nogle elementer fra listen ‘Min Astro’, før du kan gemme et nyt element, eller også kan du udvide din grænse for 100 elementer ved at opgradere din konto til en registreret brugerprofil.
Hvis du blot ønsker at slette eksisterende data uden at ændre din gæsteprofil til en registreret profil, så klik venligst på ‘Min Astro’ i menubjælken ovenfor.
Det er formålsløst at udfylde det aktuelle felt, eftersom knappen ‘fortsæt’ mangler på grund af den øvre grænse for 4 elementer.
DET lyder ellers rigtigt
Okay… de fleste genkender sig selv når de får lagt et rigtigt horoskop (bare at læse soltegn er pop) - og det de ikke genkender, gør deres omgivelser ofte
Men okay. Sådan har jeg det med numerologi… Jeg ved ikke hvem det er de beskriver. Men det er ikke nogen jeg kender .
To each his own…
[QUOTE=DK Blackangel;1015425]Jeg fik kun det her
Grænsen for 4 elementer i dine Astro Data er overskredet. Du bliver nødt til at slette nogle elementer fra listen ‘Min Astro’, før du kan gemme et nyt element, eller også kan du udvide din grænse for 100 elementer ved at opgradere din konto til en registreret brugerprofil.
Hvis du blot ønsker at slette eksisterende data uden at ændre din gæsteprofil til en registreret profil, så klik venligst på ‘Min Astro’ i menubjælken ovenfor.
Det er formålsløst at udfylde det aktuelle felt, eftersom knappen ‘fortsæt’ mangler på grund af den øvre grænse for 4 elementer.[/QUOTE]
Åh - jeg ved ikke om det er fordi det er det link jeg har brugt? I så fald må du nok selv finde linket fra sidens forside.
Edit: jo, det var det. Det er fordi det er min gæste bruger. Jeg har slettet mine data nu. Du kan følge vejledningen: gå ind i “min astro” og slet nogen af dem, der står der, hvis du vil. Eller du kan starte forfra og få din egen gæstebruger
Sorry - det var jeg ikke opmærksom på - at den gemmer data.
Ascendanten står også i fortolkningen, hvis man efter at have tastet sine oplysninger ind klikker her: