[QUOTE=Ann R;1015404]Prøv her:
Jeg har lukket gæstebrugeren - og fundet et link som uregistreret.
Så fungerer det forhåbentlig
[QUOTE=Ann R;1015404]Prøv her:
Jeg har lukket gæstebrugeren - og fundet et link som uregistreret.
Så fungerer det forhåbentlig
Til Lykke og andre der synes at fiskene er tegnet kedeligt,så er det oprindelige symbol for Fisken en delfin og det synes jeg også tegner et bedre billede af af mennesker født i Fisken,de er i hvert fald ikke nogle kolde fisk
Jeg selv er løve med tyren i ascendanten og månen i tvillingerne.
Lige nu er der flest Jomfruer - så den med Stenbukken holder ikke - men det kan jo sagtens nå at ændre sig, når flere stemmer.
Jeg er stenbuk
[QUOTE=Lykke;1015037]
Fisk - det mest kedelige af alle tegnene (for åbenbart kan det bare ikke tegnes på en festlig måde i horoskop-sektionerne i blade :p)[/QUOTE]
Sludder. Det sidste tegn, de ældste sjæle - dem der har lært alt det, de andre tegn stadig er i gang med. (Om vi så husker det vi har lært - det er noget andet… ) Vi indeholder lidt af dem allesammen
Og det hedder fiskene - i flertal. Der er to, der trækker i hver sin retning. Dobbeltnatur, modstridende følelser og impulser…
[QUOTE=Ann R;1015506]Sludder. Det sidste tegn, de ældste sjæle - dem der har lært alt det, de andre tegn stadig er i gang med. (Om vi så husker det vi har lært - det er noget andet… ) Vi indeholder lidt af dem allesammen
Og det hedder fiskene - i flertal. Der er to, der trækker i hver sin retning. Dobbeltnatur, modstridende følelser og impulser…
[/QUOTE]
Det skulle ikke forstås som at jeg synes det er kedeligt at være fisk eller at det er et kedeligt tegn… Det jeg hentydede til er at det altid blir afbilledet kedeligt Har endnu ikke set en bare lidt festlig tegning af tegnene… Fx løven ka man finde på at tegne som en løve eller som fx en kvinde med vildt hår…
Jeg er helt mystificeret lige nu…hvad betyder det her: ,
,
5°
Mit bud: Sol i Vandmanden, Månen i Vægten, og ascendanten i Vægten
Nå men jeg fandt ud af så meget at jeg som Vandmand har min ascedant i Vægt
Solen i vandmanden, månen i vægten, ascendanten i vægten (de 5 grader er den nøjagtige placering. der kunne i princippet også stå et tal ved de andre to angivelser)
Yeay, min astrologi-viden er ikke totalt rusten
Joo - det kan findes. Prøv at søge på google på Pisces og vælg billeder. Der er rigtig mange flotte
Ahh tak
Det kommer jo så an på smagen
For mig er de ikke rigtigt interessante… Men ka jo være det er min løve (ascendanten) der gerne vil ha det lidt vildere
Netop…
Jeg er Krebs med Løven i ascedanten… og månen i Vædderen…
Og gift med en dobbelt Tvilling…
[QUOTE=Theomilou;1015085]
og i det kinesiske er jeg Drage :-))[/QUOTE]
Ihhhh… og man kan også blive både Hest, Slange, Løve og den slags…
Men næ nej… ikke her i huset…
Kan ikke huske om det er mig der er TræGed og Jan der er VandKanin… eller omvendt… og det er da også helt ligemeget, når nu det alligevel ike er et af de “seje tegn”
Mit kinesiske stjernetegn er Gris, men jeg ved så også at jeg er det man kalder for MetalGris
Tvillingen, Vægten og Skytten er også “dobbelttegn”
Jeg er født 15 oktober 1990 kl. 23:23 (The number 23… :høhø: )
Jeg er Vægt med måne i Jomfruen og Ascendanten i Løven.
Mit kinesiske er såvidt jeg ved Hest.
Alt hvad jeg læste derinde passer perfekt på mig.
Fx:
Og den vigtigste: Jeg har MEGET svært ved at vælge (fra vægten), da jeg vægter og vejer alting og kan se ting fra begge synsvinkler. Den driver mig sindssyg nogle gange, men min søster er langt værre (også vægt)
,
,
20° ???
Er Oksen i det kinesiske
Jeg er stenbuk med ascendant i vægten.
Og så vidt jeg husker, er jeg abe i det kinesiske system.