Afstemning om at være mest kattetosse

Vi sidder lige på chatten og mener vi er kattetosser begge to…men hvad synes I

Jow, jeg mener helt sikkert at du er mindre tosset end mig -høhø

jamen det er da fint…men kan du osse komme med et argument
:tihi:

I er begge lige skøre:p
Camilla

Tak Camilla vi synes også vældig godt om dig GGGGGGGGGG

sorry, men jeg forstår mig ikke på de der smilier

Altså hvis man ikke kan finde ud af smiley så kan man da helller ikke være tosset - altså er du yt Haneben
-høhø

-grrrierdumme den er aaaaltså svær…meeeen jeg stemte altså Haneben fordi hun har grydelåg…meeeen så kom jeg til at tænkte på Birthe, der klæder de stakkels misser på med solbriller og ligende:venter:…og nu vil den ikke lade mig skifte mening:prut:

-LOL-LOLI er skingende begge to-LOL-LOL

jeps Anne du kan tro jeg har grydelåg…det hænger sammen med den race jeg har…

fladnæser…jeg har bare et par stykker flere end Birthe… the more the merrier…eller nowet
bare ikke når de har ædt bambus/KATTEGRÆS…hov…capslock…ups…jamen jeg er kun en tosse…erkender det dog gerne

altså jeg har set den måde Birthe spiser mad SAMMEN med misserne - det er en sikker vinder!!

Bente vinder på point = antal katte! Plus andre dyr - hvor mange firbenere bor hos dig nu, og hvormange med knurhår?

Battlestar, det gør vi også her.

hmmmm MISI…øhhh hedder det ikke også knurhår på hunde ?
anyway har jeg 24, 21 misser 1 hund og 2 heste…

OK jeg overgiver mig, du får lov til at være den mest tosssede -grrrierdumme

-LOL…

uhhh det tog længe at finde

:):slight_smile:

Jeg har altzå stemt på Birthe… for jeg kan os godt huske et par billeder eller 3 af hendes katte, når der f.eks. serveres fiskesuppe…

:wehuu::wehuu:

[quote=Haneben;163997]-LOL…

uhhh det tog længe at finde[/quote]

Skulle da lige vågne først -høhø

Jeg har også stemt på Birthe, for jeg har ligodt aldrig set Haneben servere fiskesuppe og farve missernes pels:tihi::tihi:
Knus Elin

Kan man trække en parallel mellem antal katte og mest muligt kattetosset? :smiley:

[quote=Leopolds mor;164038]Jeg har også stemt på Birthe, for jeg har ligodt aldrig set Haneben servere fiskesuppe og farve missernes pels:tihi::tihi:
Knus Elin[/quote]

Æh, hvad? -what Den må du meget gerne uddybe, lyder sjov :smiley: