Kære Allesammen! Håber i vil gøre mig og ikke mindst alle de små killinger en STOR tjeneste og gå ind og stemme på Hittekilling.dk. De er de eneste herhjemme der hjælper helt små killinger, som enten er smidt ud som affald, forladt eller hvor deres mor er død, de kæmper virkelig i døgndrift for disse små misser, året rundt. Nu er det ved at være forår og så kommer der endnu flere små skæbner ti…l og derfor har Hittekilling virkelig brug for denne donation, så endnu flere killinger kan blive reddet. De gør et fantastisk arbejde for de killinger andre ikke gider eller som folk indlevere. De er ALTID klar til at hjælpe, og 5000 kr kan hjælpe rigtig mange små skæbner til en bedre start på livet På forhånd tak
https://www.facebook.com/Petworld.dk?sk=app_309883389066944
Har stemt
Der er sørme stemt for nogen dage siden…
stemt
Stemt for flere dage siden
ja, god ide, Jeg har stemt og delt videre på Facebook til venner m.m. Indtil nu ser det jo ud til at den ligger fint.
Stemt
Stemt!
Har også stemt, men synes ikke jeg kan se nogen steder, hvor længe afstemningen kører ? Det kunne være spændende at vide
[QUOTE=Marianne s;809484]Kære Allesammen! Håber i vil gøre mig og ikke mindst alle de små killinger en STOR tjeneste og gå ind og stemme på Hittekilling.dk. De er de eneste herhjemme der hjælper helt små killinger, som enten er smidt ud som affald, forladt eller hvor deres mor er død, de kæmper virkelig i døgndrift for disse små misser, året rundt. Nu er det ved at være forår og så kommer der endnu flere små skæbner ti…l og derfor har Hittekilling virkelig brug for denne donation, så endnu flere killinger kan blive reddet. De gør et fantastisk arbejde for de killinger andre ikke gider eller som folk indlevere. De er ALTID klar til at hjælpe, og 5000 kr kan hjælpe rigtig mange små skæbner til en bedre start på livet På forhånd tak
https://www.facebook.com/Petworld.dk?sk=app_309883389066944[/QUOTE]
En servicemeddelelse, der er altså andre end Hittekilling der tager små killinger ind, ud over internaterne, er der Tullebo i Vordingborg
Har stemt
stemt
Jeg har også stemt, og delt på min facebook
Så fik jeg også endelig stemt!
Stemt og delt
Har stemt
Så fik jeg også stemt