Aftensmad I Juli

Mums Stegt flæsk med nyopgravet aspargeskartofler med persillesovs lavet på fløde… og derefter nyplukket store dejlige kirsebær

En gang blandet salat med salatost, soltørret tomat, røde linser og andet guf.

Spiser hos min far i aften.
Flæskesteg med sovs og kartofler. Mums :smiley:

Safran risotto, lidt grøntsager til og så kyllinge krebinetter, eller hvad man nu skal kalde det?

Jeg gider ikke lave mad idag…så luftsteg og vindfrikadeller.

En hurtig rugbrødsmad når jeg engang bliver sulten :slight_smile:

Barbeque med weber grillen:
Grillmad, grøn græsk salat og kartofler :ok:

Grov maltflutes med ost, 1 rød snackpeber, tomat, løg, og en stor portion reven gulerod m cironsaft…

Svinemørbradbøffer, en pose wokgrønt fra fryseren og med lidt kinesisk blommesauce til…

Hjemmelavede burgere … er stadigvæk lidt sulten, så må nok hellere finde på noget til dessert :cool:

EDIT: Kom i tanke om en bøtte vaniljeis i fryseren og det sidste glas med hjemmelavede blommer i rom :savle:

Æggekage :slight_smile:

Mmmm det var lækker mad fra retnemt. Kullermedaljoner, med pinjekerner, rosiner, appelsinsauce, roucola og fuldkornspasta.

ps) det tog ikke mere end 20 min at lave.

Pasta med en MEGET stærk kødsovs :spaghetti: :savle:

Koller i barry :høhø:

bøf med brasede kartofler og champignon sovs fra den lokale café :thumbup: …og en stor vaffel-is til desert :ups:

Mørbrad med grønpeber sauce , ris og mormor salat .

Pasta med kødsovs (sovs ikke hjemmelavet, men dolmio) og salat :høhø: …det skulle gå hurtigt idag, da vi var henne og træne styrke. :slight_smile:

Har lige fået en god sats tomater fra min forældres drivhus , så jeg skal have tomat suppe med et drys bacon og frisk skåret forårsløg. Sejr skal have æggekage med et drys bacon og forårsløg på et frisk bagt bondebrød

Her står den på hjemmelavet pizza g en skål fuld salat muuuuuums.

Hvis vi skal have varm aftensmad iaften, må gemalen lave det.
Jeg gider ganske simpelthen ikke