Fiskestænger med spagetthi, Ja ja det mætter :høhø:
valgte at forkæle mig selv lidt hertil aften, så jeg havde taget et kalkunbryst op…
så jeg flækkede kalkunbrystet, fyldte det med pikant og hvidløgsflødeost svøbt i bacon og ind i ovnen…
dertil lavede jeg kartoffelbåde vendt i paprika som også bare skulle ind i ovnen…
lavede en let sauce af væsken fra kalkunbrystet ![]()
GUF! ![]()
Vi har fået and med brunede kartoffler og rødkål = min livret ![]()
Kylling i karry med ris
Her blev det den nemme pastaret med bacon og champignon - nemt og altid lækkert ![]()
I dag står den på bagte rodfrugter - et mix af rødbede, hokaidegræskar, jordskok, persillerod og champingon.
Dertil tunsalat lavet af tun i vand, hytteost og finthakket løg.
Den står på god wok idag ![]()
I går fik jeg ingenting på grund af kvalme og feber. I dag ville jeg heller ikke have fået noget på grund af kvalme og feber…hvis ikke det lige var fordi min far snart dukker op med en pølsemix.
Ikke jordens sundeste mad, men som alternativ til ingenting og efter et par dage med næsten ingenting og masser af sved så tror jeg lige det går an ![]()
Her er det ris og falafel med salat og cola til
Kunne godt lige have brugt en tzatziki til det her, men har ingen yoghurt…
[quote=Ann K;474994]-engel
Det lyder umiddelbart som en form for engelsk pudding… jeg har opskrifter der minder om det du beskriver…
Men jo - du må meget gerne fortælle nærmere, når du har købt nyt :)[/quote]
Nej… Det er en chokoladekage, som ikke er bagt helt igennem og derfor er hård/sprød uden på og flydende inden i. Mener det bliver kaldt en “blødende chokoladekage” herhjemme ![]()
Og det er MUMS!
Hjemmelavet mexi burger med guacamole
Vi har ferie i denne uge og har i dag været på shoppetur til storbyen :)Vi spiste på fisketorvet og der fik vi Mexikansk buffet.![]()
Hilsen Lisbeth
Hakkebøffer med sovs og kartofler! ![]()
Koteletter i fad - MUMS.
Jeg skal have en omelet med champignon og hytteost.
Dertil bagte grøntsager - hokaido, rødbede, løg og lidt champignon.
Herregårdskottelet med timiankartofler til - nam nam! ![]()
Æbleskiver igen ![]()
![]()
Og måske endda med Glögg ![]()
![]()
![]()
Fejrer at jeg har været feberfri i over 24 timer med dansk bøf med bløde løg, brun sovs og hvide kartofler, dertil iskold Pepsi ![]()
Den står på bøf og flødekartofler lige om snart. MUMS! ![]()
Rester ![]()