Hvad står den på ude bag skærmene?
Jeg skal have det sidste af mit grøntsagsmos fra onsdag, dertil en stuvning af løg og champignon, og bagte hokkaido-fritter.
Hvad står den på ude bag skærmene?
Jeg skal have det sidste af mit grøntsagsmos fra onsdag, dertil en stuvning af løg og champignon, og bagte hokkaido-fritter.
vi skal have brændende kærlighed, har lige skrællet kartoflerne, og pillet løgene
Ved det ikke rigtigt… gider ikke at lave noget… men er sulten nok…
Måske en omelet…
Poul skal have biksemad. Jeg tror jeg tager noget nemt…en ægge/reje, tomat mad eller måske pandekager
Her står den på Osso Buco med jasminris til …mums
stegt andebryst med dampet grønsager (rosenkål, gulerødder og bønner) og aspargs kartofler … sovsen tro det bliver noget med græsk yougurth
Iaften står den på grill mad ude i haven, det er med at at nyde det gode vejr så længe det er her:)
Vi griller også i aften. Det står og hygger sig derude lige nu. Ikke noget vildt - bare nogle hotwings og et par pølser, og så skal vi have bagte rodfrugter til, med hvidløg, timian og et skvæt balsamico. Tror jeg snupper et glas kølig rosévin til i dagens anledning
Hamburgryg lavet i ovnen, og bagte rodfrugter til
de blev bagel og fritter fra Nadias
Dejligt nemt, rester fra i går = ris med en chilikødsauceting lavet med svinekød og tilsat søde majs, i dag serveret med en salat lavet med champignon, rød peber, forårsløg og blandede små tomater.
Karryris, men sådan en eller andet slags sovs
killingekøberne der kom idag for at hente Little Richard, havde en lækker jordbærtærte med til kaffen. Kim er ikke hjemme, så jeg gemte et stykke til ham
…men det er jeg lige kommet til at spise som dessert
Han kan jo bare være hjemme … ikk’ ?
Jeg kommer nok til at lave den kødsovs jeg ikke gad i går … har noget hk. oksekød der skal bruges i dag.
Vi har fået tarteletter med høns i asparges
Sørme om ikke jeg fik taget mig sammen…
Så det blev til frikadeller m stuvning af gulerødder, blomkål, haricot verts, ærter og brocolli…
Manden har spist Lasagne fra Aldi, og jeg har spist "fløde"kartofler med quorn stykker. Dejligt nemt:)
Vi har være ude ved min bror , svigerinde og min skønne lille niece . Og siden vejret var så godt blev vi enig om at grill et par ringeridder og lidt forskelligt marineret kød og så lave vi en rigtig god hjemmelavet kartoffelsalat og en grøn salat
vi har fået græske bøffer med kartofler og kryddersovs
Vi fik klar suppe med kød og melboller,
imorgen regner vi med at tage lasagne… har i fryseren fra sidst vi fik det og lavede alt for meget, og da vi ik har ret meget overskud i denne her tid, så bliver det noget let.