[QUOTE=Coon Danica;701399]Ja, ærter og stegte kartofler får vi også til…uhmmm…elsker det ![]()
Men forloren hare er også godt
[/QUOTE]
ja især sovsen…griner
[QUOTE=Coon Danica;701399]Ja, ærter og stegte kartofler får vi også til…uhmmm…elsker det ![]()
Men forloren hare er også godt
[/QUOTE]
ja især sovsen…griner
En karryret fra min madsponsor, MUMS, den smagte godt ![]()
Lufttørret vildsvinekød, mozzarella, revet gulerod og melon.
Spicy græskarsuppe. Jeg bliver lige nødt til igen at give den mine varmeste anbefalinger. Jeg vidste jo godt, den smagte godt, men jeg havde glemt hvor godt!
![]()
![]()
![]()
Vi fik noget thai-inspireret karyret med kylling og grøntsager og basmati-ris til. Ozzy og Stevie var MEGET hjælpsomme med at sørge for at ingen af menneskene forspiste sig i kylling ![]()
Spiste til middag hos ældste søn og fik kamsteg med det hele, og baileyis til dessert. Har ikke fået aftensmad endnu, men tror jeg går ud og tager en skive hjemmebagt grovbrød med ost og peberfrugt
Ja sovsen
især med lidt roquefort og ribsgele i OG rigeligt fløde ![]()
[QUOTE=Coon Danica;701392]“Drengen” er citronskive med kapers, peberrod og de små ansjoser ![]()
I dag skal vi ud og spise hos vores datter og svigersøn - så jeg ved ikke hvad vi skal have men sikkert noget godt
[/QUOTE]
Vi fik oksebryst med peberrodssovs ![]()
Det har jeg ikke smagt siden jeg var barn og der kunne jeg ikke lide det…men i dag
nøj…det smagte godt.
Til dessert fik vi fløderand med frugter som lå i noget rom/kirsebær halløjsa…uhmmm det smagte også godt
Sidst vi spiste aftensmad (søndag), fik vi fiskefrikadeller med kartofler og persillesovs.
Det blev til hakkebøffer med flødestuvede (aka sødmælk) kartofler, og så kortvarigt hvidløgsmarinerede gulerødder stegt på panden ![]()
I dag bliver det til mos lavet af hokkaido, jordskokker og selleri - som bages i oven inden det moses.
Dertil en stuvning af champignon, rosenkål og porre.
Vi skal have kartoffelmos med kødsovs ![]()
Vi fik den ondeste pizza i aftes, og skal have rester i dag.
Porretærte…sårn en frossen fætter, der bare varmes i ovnen… Gider absolut ingenting idag, og mit køleskab er gabende tomt.
I dag bliver det meget nem aftensmad, for vi skal have fattigmands risengrød (varm mælk med tvebakker og kanelsukker) ![]()
Resten af kødsaucen fra igår med pasta. Dertil salat med feta
og dressing med masser af hvidløg ![]()
Det bliver noget hurtigt med resterne fra igårs skinkemignon.
Nok i ovnen med nogle hurtige grøntsager og noget madlavningsfløde blandet med tomatpesto og så pasta til ![]()
Skal nok blive spændende ![]()
Kyllinge bryst godt krydet ala Sejr ,flødekartofler og ærter ![]()
Kartofler, gulerødder og blomkål med “smørsovs” + et par forårsruller til manden i huset.
I dag blev det til et andelår med små kartofler ovnbagt sammen med løgbåde og krydret med salt, peber og tørret persille. Dertil en vildtsauce fra SuperBests delikatesse der var sat ned pga sidste salgsdato (og smagte godt).
I morgen kommer min far og min bror og når vi er blevet tossede i hovederne af at regne på min fars økonomi har jeg lovet at lave Spaghetti Bolognese.