Aftensmad-tråd igen

Hvad skal i have til aftensmad? jeg har brug for nogle gode ider, da jeg synes jeg er begyndt at spise det samme igen og igen:ups:

i dag har jeg lavet korteletter i fad med ris og flødesovs. MUMS:savle:

Jeg tror ikke du finder nogen inspiration hos mig :tihi: … men i aften skal vi have panerede fiskefiletter og fritter :rock:

årh det smager også godt:tihi:

Vi skal have svensk pølseret.

Det har ungerne og manden bestilt, og som den lille lydige og underdanige husmoder jeg jo er, så lystrer jeg jo prompte og iler i køkkenet og bikser en pølseret sammen til dem…
:fløjte::fløjte::fløjte::fløjte::fløjte:

[quote=Mette Stevnsborg;216218]Hvad skal i have til aftensmad? jeg har brug for nogle gode ider, da jeg synes jeg er begyndt at spise det samme igen og igen:ups:

i dag har jeg lavet korteletter i fad med ris og flødesovs. MUMS:savle:[/quote]

Uha…uha…det skal jeg ikke nyde noget af.
Jeg har taget 6 kg på -

Jeg er gået på slankekur.
Hvis du spiser flødekartofler ofte - må jeg sige - at det er en dårlig idé
Mette-pige.
Det bliver man tyk af :slight_smile:

nå ja mad, jeg har helt glemt at spise i det her ve show herhjemme
jeg må hellere snart tage mig nogle havrefras

[quote=Mona Jensen;216226]Uha…uha…det skal jeg ikke nyde noget af.
Jeg har taget 6 kg på -

Jeg er gået på slankekur.
Hvis du spiser flødekartofler ofte - må jeg sige - at det er en dårlig idé
Mette-pige.
Det bliver man tyk af :)[/quote]

nej det er godt nok lang tid siden jeg har fået det. plejer heller ikke at spise korteletter. det var noget jeg bare fik lyst til . spiser næsten aldrig sovs. :ups:

I dag står menuen på kødsauce m. frisk pasta - på den nemmest mulige måde (er træt og doven i dag).

Kødet brunes i gryden, tilsættes et brev Knorr sauce bolognese krydderimix og 400 ml pureret tomat, koger op og derefter hældes den friske pasta oveni kødsaucen og det hele simrer under låg i 15 minutter - voila - kun 1 beskidt gryde og mad på under en halv time…og hvis man er single og virkelig doven kan man såmænd også spise af gryden :tihi:

[quote=Gizzemissen;216234]I dag står menuen på kødsauce m. frisk pasta - på den nemmest mulige måde (er træt og doven i dag).

Kødet brunes i gryden, tilsættes et brev Knorr sauce bolognese krydderimix og 400 ml pureret tomat, koger op og derefter hældes den friske pasta oveni kødsaucen og det hele simrer under låg i 15 minutter - voila - kun 1 beskidt gryde og mad på under en halv time…og hvis man er single og virkelig doven kan man såmænd også spise af gryden :tihi:[/quote]

-LOL-LOL-LOL-LOL Åh Tina altså:wehuu:

[quote=Gizzemissen;216234]I dag står menuen på kødsauce m. frisk pasta - på den nemmest mulige måde (er træt og doven i dag).

Kødet brunes i gryden, tilsættes et brev Knorr sauce bolognese krydderimix og 400 ml pureret tomat, koger op og derefter hældes den friske pasta oveni kødsaucen og det hele simrer under låg i 15 minutter - voila - kun 1 beskidt gryde og mad på under en halv time…og hvis man er single og virkelig doven kan man såmænd også spise af gryden :tihi:[/quote]

Aaaaaj…Tina…spise af gryden…det mener du ikke :tihi: :S :tihi: :S

Det er set ske i det lille hjem…meeeeen jeg tror nu at jeg bruger en tallerken i aften - en af pap vel at mærke -høhø

Her står det på gammeldaws flæskesteg med rødkål …Og det bliver serveret lige om 5 minutter :slight_smile:

Vi har lige spist kinaruller med ris og sød chillisovs :slight_smile:

Det er nemt at lave og smager dejligt, synes jeg -thumbs

Vi skal have stegt pasta med kylling, peberfrugt og courgette :smiley:

Vi har fået varm kartoffelsalat med pølser til.
Og i morgen skal vi have stegt flæsk med persillesovs.
Hilsen Lisbeth

Nejjjjjj Alice - det kan jeg jo ikke nå!!

:ked::ked::ked::ked:

Jeg har ikke lavet varm mad i umindelige tider - har simpelthen ikke haft lyst.

Men i aften står den på øko-medister og nye danske kartofler.

:savle::savle::savle:

Vi fik ovnbagt laks med ovnbagte kartoffelbåde, kolde ærter og bearnaise-sauce :slight_smile:

Imorgen er det kofta (oksekød blandet med finthakket løg og en god portion persille) med ris og yoghurtsauce (varm yoghurt med mynte i)

[QUOTE=Eva;216272]Nejjjjjj Alice - det kan jeg jo ikke nå!!

:ked::ked::ked::ked:[/QUOTE]

Skynd dig Eva …Der er rigelig til dig osse :slight_smile:

Havde bikset en gryde sammen med kyllingefilet i strimler og masser af grøntsager med gode krydderier

MVH
Gitte