Aftensmad

I dag har jeg fået et stjerneskud
Hilsen Lisbeth

Lydpotten på min bil “er gået”. :frowning:

Det ordner min mand (han er heldigvis mekaniker)
Men der går lidt tid - så det bliver rugbrød i dag.

Jeg har lige varmet en præ-fabrikeret panderet, en ‘‘Westerngryde’’ … det dufter da lidt af mad :rock:

Vi skal have pandekager fyldt med oksekød og stegte grønsager med ostesauce :smiley:

Grøntsager “stegt på kinesisk” og et stykke sejfilet.
Meget simpelt og dejligt.

mmmh camilla det lyder godt. kan man få opskrift på sådan noget kartoffel gratin:thumbup:

Tunsalat med godt brød til :slight_smile:

Hakkebøf med bløde løg

Ja, i dag står den på ymer med ymerdrys. Det bliver bare den helt nemme løsning, gider intet i dag!

her står den på noget marineret oksekød med hasselbagte kartofler og salat til… guf…

I aften - og en del andre dage i denne uge - står den på karrykål med hakket svinekød (oksekød kan også fint bruges), masser af hvidkål, porrer, gulerødder, forårsløg og karry.

Dejlig nemt, billigt, mættende og forholdsvis fedtfattigt. Og så synes jeg sgu også, at det smager fantastisk. Og så spreder der sig sådan en dejlig hygge et par timer efter.

I aften skal vi have wokmad med kylling og grønsager :slight_smile:

Ala denne her … Lidt fra og lidt til :høhø:

Bom bom… Er alene hjemme, så nu må vi se hvor entusiastisk jeg er senere… om det bliver pizza eller ris og karry måske… :øhmm:

[quote=Kaja;256549]I aften skal vi have wokmad med kylling og grønsager :slight_smile:

[/quote]

Her bliver det osse til noget med kylling og grøntsager på pande … har en rest kylling fra weekenden der skal bruges fornuftigt :stuck_out_tongue:

Her skal vi have frikadeller, gulerødder, kartofler og fyha, smørsovs.
Hilsen Lisbeth

lyder rigtigt lækkert (vi burde skulle sætte billeder ind…)

Idag står den på kylllingebryster med frisk pasta, i flødesovs med baconstykker MÅÅÅMMMSSSS

Og måske lidt is til dessert… hvem ved??

Forbi det en gudespise…MUMS

Vi skal have noget arabisk mad der hedder kibbeh, hommus og måske fritter :smiley:

udrensende fedtforbrændingssuppe :S