Jeg syntes vi har brug for en ny tråd om aftensmad
Her i huset står den på helstegte rødspætter med reje/asparges sovs og hvide kartofler
Jeg syntes vi har brug for en ny tråd om aftensmad
Her i huset står den på helstegte rødspætter med reje/asparges sovs og hvide kartofler
Vi skal ha’ lagsagne (staveplade).
Vi skal have biksemad. Der er simpelthen så mange kødrester efter julen, så det var det mest oplagte
Og det er jo også rigtig lækkert, med et par spejlæg til
Vi skal há en farsret i ovn, med kartoffelmos til…
Pia, det var stavet rigtigt Lasagne:)
Nej Linda, jeg har skrevet lagsagne, lige et g for meget hi hi.
OG det så jeg slet ikke…-LOL
Jamen så er vi enige nu, om stavemåden…
Jeg skal til Julefrokost… om ca 15 minutter holder taxaen udenfor døren og vi tager til ædegilde
YIPPIEEE… ingen kur i aften… og OST - masser af OST!!!
Hunde og katte er hjemme… hundene får desværre en fastedag (bare så evt indbrudstyve er advarede rovdyrene er Sultne! ), kattene har smovset i Porta vådfoder
:)
Jeg læste tråden herinde om tomatsuppe, så nu er her en liflig duft af tomatsuppe - godt med hvidløg i, og pasta til.
Der er nu ikke noget, som en portion hjemmelavet, rygende varm suppe her om vinteren.
Mangler lige en spise-smiley.
-høhø
[quote=Copycat-Linda;89383]OG det så jeg slet ikke…-LOL
Jamen så er vi enige nu, om stavemåden…[/quote]
Ja det er vi
Rugbrød og kiwier blev det til her
Jeg har så lige spist en stor engelsk bøf, med tilhørende bagt kartoffel, salat, hvidløgsflute o.s.v.
Her bliver det til Lasagne med en masse revet gulerødder i,dertil flutes med hvidløgssmør
Vi har fået lammefrikadeller, tzasiki, ovnbagte kartoffelbåde og arabisk brød.
MUMS!
grydesteg og kartoffelmos
jeg fik Sushi til seeeen frokost, så jeg ved ikke lige om aftensmaden bliver til noget, det skulle ellers være tatar
Vi har fået
PIZZA-LAGKAGE
Vi skal bare have rester som består af kartoffelmos og kødsovs
Vi spiser BIG SIZE burgere …
Vi har fået kartoffelporresuppe med bacontern og hjemmelavede hvidløgsflutes til.
Til dessert har vi fået vandbakkelser med is og eksotiske frugter.
Idag stod den på saltat og røget laks og hvidløgsbrød