Jeg ligger hjemme i min seng (ok, ind i mellem da) på tredjedagen med noget halsbetændelse eller influenza, og har det virkelig skidt med feber og hovedpine osv. I morges da jeg skulle ringe og melde mig syg, kunne jeg nærmest ikke sige noget, så jeg måtte simpelthen kvække det frem. Og som om det ikke er slemt nok, så skal min kæreste ud at spise med en anden kvinde i aften -uha (og så ikke et ord om, at det er en gæst på hans arbejde, som han skal tage sig af)
[SIZE=2]Nå, men det er ihvertfald synd for mig. Godt jeg har misserne til at varme lidt i sengen og Buffy på dvd og en stor dåse bolcher -koldt
[/SIZE]
Jeg husker for en del år siden ringede jeg til min svigermor. Jeg var snot forkølet og sad og drak cognac så jeg rigtig kunne svede det ud. Jeg kunne så høre på min svigermor at hun heller ikke havde det for godt så jeg foreslog at hun da også skulle nappe en cognac.
Hvad jeg ikke vidste var at hun ikke brød sig om cognac og derfor drak det i varm chocolade med det resultat at sukkeret førte alkoholen hurtigt til hjernen og så blev hun bare svimmel. Den nat overnattede hun på sofaen i stuen. Hun kunne simpelthen ikke gå op af trappen til soveværelset -tihi
Sååå hvis du afprøver dette…så tænk lige en extra gang -tihi