Åh, hvor er det synd for mig

Jeg trænger lige til lidt ynk…

Jeg ligger hjemme i min seng (ok, ind i mellem da) på tredjedagen med noget halsbetændelse eller influenza, og har det virkelig skidt med feber og hovedpine osv. I morges da jeg skulle ringe og melde mig syg, kunne jeg nærmest ikke sige noget, så jeg måtte simpelthen kvække det frem. Og som om det ikke er slemt nok, så skal min kæreste ud at spise med en anden kvinde i aften -uha (og så ikke et ord om, at det er en gæst på hans arbejde, som han skal tage sig af)

[SIZE=2]Nå, men det er ihvertfald synd for mig. Godt jeg har misserne til at varme lidt i sengen og Buffy på dvd og en stor dåse bolcher -koldt
[/SIZE]

-love Nårh…Jane

dit lille skind.
Du skal få rigtig meget medlidenhed her fra mig.

Jeg håber på snarlig bedring. -øøøvvvs

Kærlig hilsen
Mona

Tak Mona :slight_smile: Nu burde jeg faktisk få en tak-knap snart!

Heldigvis er det da i denne uge, jeg er blevet syg og ikke i næste uge, hvor jeg starter på nyt job. Så det er vel held i uheld.

knus herfra -forelsket

Varme tanker og god bedring herfra. -love

Jeg er sikker på at hende damen er helt og aldeles utiltrækkende-thumbs
Hende skal du ikke bekymre dig om!

Også ellers god bedring til dig - er selv ved at gå ned med flaget pt-ørevarmer

God bedring, din stakkel.

-jegkrydser-jegkrydser-jegkrydser

Men nu kan du vel få postet en masse indlæg, så du får dine knapper!

-wehu

Ynk ynk lille trold :o
Put du dig godt under dynen med en god kop sukker med te og nyd at du har huset for dig selv :stuck_out_tongue:

[quote=~Prinsesse~;69806]Jeg er sikker på at hende damen er helt og aldeles utiltrækkende-thumbs
Hende skal du ikke bekymre dig om!
[/quote]

Ej, det gør jeg nu heller ikke, det er jo mig, han har friet til :wink: Men ethvert kneb gælder vel, når man trænger til lidt ynk :slight_smile:

Det gør det i hvert fald-høhø

Ihh, din stakkel. God bedring, og drink noget Kamille Te med Honning og spis nogle Strepsiler. -kramer

Rigtig god bedring

Jeg hader altså te. Jeg er sikker på, at baileys er meget bedre, men det har vi ikke, så whisky måske-høhø

Rigtig god bedring med varme ønsker om at du snart bliver frisk igen -jegkrydser

Ja se DET kan man jo også, drikke sig en halvbrandert på, så måske er man frisk næste morgen -LOL

der er kommet nogen nye chokolader med Baileys i, måske er de gode at forkæle sig selv lidt med -savle

så får man både og…

Måske bliver man ikke frisk, men det gør det ihvertfald sjovere at være syg -tihi

[quote=Lunica;69889]der er kommet nogen nye chokolader med Baileys i, måske er de gode at forkæle sig selv lidt med -savle

så får man både og…[/quote]

Årh, det lyder ellers godt, så var det dem, jeg skulle have bedt kæresten hente til mig -savle

Nå, men jeg har ihvertfald Buffy, mikropopcorn og bolcher at hygge med… og whisky hvis det skulle blive helt slemt

Rigtig god bedring til dig:)

Jeg husker for en del år siden ringede jeg til min svigermor. Jeg var snot forkølet og sad og drak cognac så jeg rigtig kunne svede det ud. Jeg kunne så høre på min svigermor at hun heller ikke havde det for godt så jeg foreslog at hun da også skulle nappe en cognac.

Hvad jeg ikke vidste var at hun ikke brød sig om cognac og derfor drak det i varm chocolade med det resultat at sukkeret førte alkoholen hurtigt til hjernen og så blev hun bare svimmel. Den nat overnattede hun på sofaen i stuen. Hun kunne simpelthen ikke gå op af trappen til soveværelset -tihi

Sååå hvis du afprøver dette…så tænk lige en extra gang -tihi