Åh nej, monster stort legetøj

Bjørn kom i dag glædesstrålende hjem med nyt legetøj til kattene. Det skulle straks slås op i stuen. Hmmmm det var da noget større end han lige havde regnet med, så nu fylder det det halve af vores ene stue. Men pyt med det - det var dælme billigt (25 kr.) og især Jerry og Rumle er helt vilde med det. Det er faktisk et lille legetelt til børn med snablen som en lang indgang.


ejii hvor er det sødt…

-wehu -politi

Alt for kattene. -love -love Hvor sødt.

Men et sødt stort monster -høhø -høhø

Kattene ser da glade ud for deres mammut :stuck_out_tongue:

AIII, hvor ER den FEEEED…hvor har Bjørn købt den ?

Ja, alt for kattene. Vi har ofte snakket om, at det sikkert er godt, at vi ikke har børn sammen … så ville det da gå helt galt :smiley: Der er i hvertfald ingen, der er i tvivl om, at vi har katte her, når man ser i hus og have -høhø

Han købte den i Netto i Holstebro.

-love -love Jeg syntes altså at din Bjørn er dejlig -love -love

Så vil jeg prøve at kigge i Netto i Galten imorgen. Den er sørme godt nok sej [smilie=hate-tunz.gif] og jeg ved lige hvor den skal stå…tror jeg vil være grådig og købe en masse -høhø ’
Det kunne jo være jeg faldt over nogle der også syntes den var sej…Mosters Emil -forelsket vil MED garanti syntes det er supersej -thumbs

Nej hvor er den sød [bigloony] jeg må vist have sendt mor i Netto, tak for tippet -thumbs

Neeeeeeeeeeej hvcor er det bare godt -thumbs -thumbs iiihhhhh de er da bare så super -thumbs Klap ham Bjørn på ryggen fra mig og sige Super godt køb -thumbs

Der var kun en enkelt tilbage i den Netto, der ligger i retning af Vemb fra Holstebro. Det var sådan noget restsalg. Lad os håbe, at I også er heldige.

Nej hvor skæg - Skal fluks i Netto!

Men forresten: Er der kun ind- og udgang gennem snablen?
For hvis jeg skal have fat på en kat inde i teltet, kan jeg ikke komme derind :smiley:

Psst Hanne mon dog ikke at tunnellen er til at klappe sammen så du alligevel kan nå katten i teltet :smiley:

-høhø Der kan også åbnes for en indgang i selve teltet -høhø

LOOL Det er da noget der fylder - men den kan jo lukkes -tihi

Den ser rigtig sjov ud - kan sagtens forstår kattene kan lide den - selv jeg får lyst til at tage en tur igennem -rofl

Ej en skøn kattefant -forelsket sikke en god ide din Bjørn, han fik -thumbs . Jeg tror vist I overforkæler de dersens katte I har -joker
Tror også jeg må en tur i netto i frokostpausen i morgen.

EEEEEEEEEEEEEj sådan et kunne jeg vildt godt tænke mig!!!

Nu du siger det Elisabeth. Der er faktisk sådan en rund dims med med to næsebor på. Det er sikkert meningen, at man kan fjerne snablen og så sætte den for hullet, så der kun er selve teltet tilbage. Og tunnellen kan også bruges for sig selv.

Det er næsten altid Bjørn, der køber eller laver det ene eller det andet legehalløj til kattene og leger med dem. Jeg kan godt forstå, at han er populær blandt dem alle. Det giver jo ikke de store point at være den, der ordner alt det der praktiske selvom det også er mig, der kæler mest med dem -tihi

Men hvor er det dejligt, at vi begge er så vilde med dem og har den fælles interesse og glæde.

PS! Jeg har været i kontakt med Lena som jo arbejder i Netto. Hun fortalte at elefant-igloerne har været i tilbudsavisen fra Netto for længe siden og at det nok bliver svært at finde nogle mere. Men som tidligere skrevet, så var der en enkelt tilbage i Netto i Holstebro, hvis nogle af jeg bor der i nærheden eller kender nogen der gør :slight_smile: