Åh nej, verdens længste slange fundet død

[video=facebook;194652665713]Facebook

Jeg HADER sådan nogle videoer. :frowning:

… men den var næsten også oplagt, så jeg kunne bare lade være med at se den.

:pplllllll::shake::JackInABoxGotcha:

SKAM DIG! :lol:

Fy for SA*** …Hvis der er noget jeg er bange for, så er det slanger, og jeg var ved at sk*** grønne grise, i slutningen af videoen - Din skyld hvis jeg får onde drømme i nat :høhø:

SORRY folkes…jeg ku’ bare ikk’ la’ vær’…:tihi:

Åh…jeg er sååå bange for slanger, ja selv en regnorm. :uha:…så nu er jeg bare død at et kæmpechok :høhø:

(((((((((( NEEEEJ UUUNDSKYYYLD))))))))))

• nu er jeg helt svedt over alle de mareridt jeg nu er skyld i…:ass:

Er du vimmer et chok jeg fik! Hader sådan nogle videoer, selvom det som sagt næsten var oplagt… men øv for et chok. :tihi:

Skam dig Helene :shake:

:uha: :yikes: :besvimer: :blegne:

Damn, hvor blev jeg forskrækket !!!

Min puls røg lige op på FARLIG !!!

Skam sig, Helene…

-xxrotflmao-xxrotflmao-xxrotflmao-xxrotflmao

:klapper::klapper: jeg har set den før så ingen hjertestop her men et grin ved tanken om dem der ikke kendte den :tihi:

:hjerte::hjerte::hjerte:

PS : jeg elsker slanger og sad og forventede at se et knust hover eller nowet :ked::ked: og pludselig springer den ud fra skærmen !?

:besvimer::besvimer::besvimer:

Hvor sjovt egentlig, jeg blev så forskrækket at jeg begyndte at grine - er det mon helt normalt ??

(Marianne H og alle de andre frækkerter, behøver ikke at svare på dette, tak) :surrender1:

Jaaaa, alle former for grin er faktisk et symptom på flygtig angst, så joooo det er helt normalt.:tihi:

Der er også nogle få udvalgte der tisser i bukserne:p

[QUOTE=Helene;638158]Jaaaa, alle former for grin er faktisk et symptom på flygtig angst, så joooo det er helt normalt.:tihi:

Der er også nogle få udvalgte der tisser i bukserne:p[/QUOTE]

:høhø::høhø:

Dem hører jeg så ikke til…endnu…:inlove:

Oh… F*CK! :besvimer:

hæhæ… jeg tog lyden af på forhånd og fik kæresten til at kigge først :muhaha: :tihi:

Os her :smiley:

Forstil jer den lige i 3d…

Jeg var så en af dem der hoppede så højt op af stolen og var ed at dø… og nåh ja… Weasley fløj med … Han lå og sov på min mave :stuck_out_tongue:

:lol::lol::lol:

Jeg hoppede da slet ikke på den - og jeg skreg heller ikke :cool:

MAND JEG FIK ET CHOK! Og min hund fik et for han så med!

Du skylde hundekiks!