Åh Pepita

Jeg eeeelsker dig…
Ja næsten så det gør ondt…
Aldrig i hele mit liv har jeg oplevet en mis som Pepita :hjerte:
Hun er så dejlig , og så hendes skøre ide med at holde hovedet på skrå når man taler til hende :tihi:
Og så skulle I høre hende “snakke”, mundtøjet står ikke stille på hende :tihi:
Det er lidt pinligt at indrømme…men Tommy og jeg kæmper altså om Pepita :høhø:
Hun er så herlig og han må da kunne se at hun bedst kan lide mig :høhø:

Det første foto er fra i går og viser en Pepita…med hovedet på skrå :høhø:
Hilsen Lisbeth

Ja, nogle katte ved åbenbart lige, hvilke knapper de skal trykke på :slight_smile:

Hun er godt nok kær med hovedet på skrå :hjerte:

Nårh hun er da bare bedårende Lisbeth :wehuu:
En super charmetrold :hjerte::inlove::hjerte: Forstår udmærket godt du er forelsket til op over begge ører

hun er altså enestående yndig den lille pige !! :slight_smile:

Sååå søøøødt :smiley:

Jeg er SÅ dødforelsket i Pepita :besvimer:

Hun ser bare så dejlig ud!!! :uha: :yikes: :savle: :hjerte: :juhu: :surrender1: :inlove:

Hun er ganske enkelt dødcharmerende :inlove: Hendes hvide sportsstrømper er da ikke til at stå for, jeg kunne pille ved dem i dagevis :ups:

Ja, hun er en skøn prinsesse :hjerte:

Og ved lige hvordan man skal charme sig ind :slight_smile:

Åh, hun er dejlig, din Pepita :wehuu:

men katten på billede 4 er jeg også småforelsket i :inlove:

Hvor ser hun bare sød og sjov ud med hovedet på skrå… Og en flot tegning med de meget lange sokker på forpoterne. :hjerte:

[QUOTE=Missis F;538107]Åh, hun er dejlig, din Pepita :wehuu:

men katten på billede 4 er jeg også småforelsket i :inlove:[/QUOTE]

Det er Miss Cedille, Pepita’s halvsøster :slight_smile:

:uha: - du har jo skruet hendes hoved skævt på! :cool2:
Hun er godt nok charmerende, kan godt forstå betagelsen :ok:
VH
Susanne

Det er bare sååå sødt når de lægger hovedet på skrå…de ser ud som om de desperat prøver at forstå hvad det er vi siger til dem!!!
Min tortie maine coon Phoebe, faldt jeg også for på det allerførste killingebilled jeg så af hende,hvor hun havde hovedet på skrå, også selvf hendes farver :slight_smile:

[QUOTE=HeroldDesign;538138]Det er bare sååå sødt når de lægger hovedet på skrå…de ser ud som om de desperat prøver at forstå hvad det er vi siger til dem!!!
Min tortie maine coon Phoebe, faldt jeg også for på det allerførste killingebilled jeg så af hende,hvor hun havde hovedet på skrå, også selvf hendes farver :-)[/QUOTE]

Ja så er det altså ikke bare mig som ikke kan stå for at de ligger hovedet på skrå.
Ja det ligner virkelig at hun prøver at forstå os, ih de er altså så skønne de misser.

Lille Pepita :wehuu:

Hun er da den største charmebøf jeg længe har set… :hjerte:

Må vist hellere lære Oliver at lægge hovedet på skrå, for det er da for sødt :tihi:

:hjerte: Pepita, Pepita:hjerte:, en smuk charmetrold, det er lige, hvad du er.

Og kære Lisbeth, jeg kan lige forestille mig, at hun går direkte i hjertet på dig, når hun sådan lægger hovedet på sned, medens hun prøver at forstå, hvad du siger til hende.

jA, HUN er VIRKELIG FIN.
Hov…jeg tror sørme Pepita har været p
å tastaturen…altså MIN Pepita…nej det var Findus, fnis

Lisbeth jeg tåler altså ikke flere billeder af dine smukke katte :shake:

Jeg bliver helt vildt forelsket hver gang :hjerte: :hjerte: og helt vildt katte skruk… :skrige:

Jeg er smeltet, sådan en dejlig missepige måtte gerne bo her.
Knus Elin

Hvor er hun skøn - helt nussebar (mangler en hjertesmiley, men kan ikke finde dem)