Aimee i nyt hus

Halløj :crazy_face:

Jeg har gjort mig en sjov observation, som jeg gerne vil høre om i andre har oplevet eller kan forklare yderligere.

For to uger siden blev min kærestes hankat aflivet pga en tumor i hovedet :confused: dagen efter flyttede vi min europé ind. Vi gjorde ikke ekstremt rent, men fjernede hans ting, støvsugede og tørrede overflader over.

Nu har jeg så observeret, at hun har overtaget præcist hans vaner. Hun sover de samme steder, kommer op til min kæreste ved sengetid, har overtaget hans plads i sengen. Og i køknet sidder hun præcist samme sted, som han gjorde, når vi laver mad.

Er det fordi hun kan lugte ham, at hun placerer sig der? Eller er det rent tilfældigt?:crazy_face:

Har I andre oplevet noget lignede med ny kat efter den gamle?billede

6 Synes om

Der er nok ingen tvivl om, at hun er klar over, at der har været en anden kat. Om det er derfor, hun gør, som hun gør, ved jeg ikke. Jeg har ikke prøvet en tilsvarende situation. Det kan også være, at din kærestes kat bare havde fundet de rigtig gode kattesteder :slight_smile:

Men det lyder, som om hun har taget flytningen med oprejst hale :slight_smile:

2 Synes om

Det havde han nok😉 men det er lidt ulækkert🤪

Og ja, hun har taget det i stiv pote. Men det vidste jeg også. Hun trivedes der hvor jeg er og så uanset sted :wink: Og jeg er jo hjemme her i ferien.

Min gamle Frida har flyttet meget rundt med mig. Det vigtigste er også bare at jeg er der. :blush: Er Aimee så enebarn nu hvor din anden kat og din kærestes kat er borte?

1 Synes om

Ja hun er så, og det forbliver hun også :slight_smile:

Det er lidt tomt, men hun vil bare gerne have al opmærksomheden :slight_smile: