Aktionen på TV3

Nogen der så udsendelsen som hedder Aktionen på TV 3 i aftes ?

Her fik vi lige hilst på en gammel kending Charlotte Kofoed, der denne gang fik aflivet en hest pga forsømmelse.
Og hvor er det dejligt at erfare at nogle politikredse omsider har oprettet en form for dyrepoliti.

afsnittet er vist et år gammelt

Hmmmm …Der står da at det er nye afsnit.
Sæson 2 afsnit 4

Tror jeg fik sat forkert link ind, prøver lige igen :
http://www.tv3play.dk/programmer/aktionen

Vores lovgivning og den måde hvorpå myndighederne tackler tinge må er ikke tvivlsomme…de er utilgivelige. En person som den omtalte burde for længst have givet myndighederne indtryk af hun ikke magter at have med dyr at gøre. Og hvorfor skulle det være mere svært at fratage folk retten til at have med dyr at gøre end ikke at måtte føre en bil. Måske en underlig sammenligning, men kan man fratage noget kan man vel også andet.

Jam’n Brita… vores dyreværnslov er faktisk rigtig ganske udmærket… Det er administrationen, forvaltningen og holdningen hos politi og domstole, den halter med…
Havde de ting været på plads, havde CK slet ikke været i gang de sidste 10 år!

Jeg kan ikke se linket :frowning: eller måske er det meget godt at slippe for det…

[QUOTE=Ann K;1191519]Jam’n Brita… vores dyreværnslov er faktisk rigtig ganske udmærket… Det er administrationen, forvaltningen og holdningen hos politi og domstole, den halter med…
Havde de ting været på plads, havde CK slet ikke været i gang de sidste 10 år!

Jeg kan ikke se linket :frowning: eller måske er det meget godt at slippe for det…[/QUOTE]

Med myndighederne mener jeg også politiet og domstolene. Den måde de tacklede tingene på de 4 gange misrøgteren sad i den varme stol var så man rev sig i håret ISÆR en af gangene og da var det endda 2. eller 3. gang. Det hele var SÅ uforberedt og uprofessionelt, det skreg til himlen

Det er en genudsendelse, men den tåler et gensyn. Den viser så tydeligt, at der finder frygtelig misrøgt sted rundt omkring i landet.
Nogle evner desværre ikke at have dyr, andre er rent ud sagt ligeglade. Hvorom alting er, så er det så tragisk for de arme dyr, det går ud over.