Aktuelle kampagner i katteverdenen?

Kører der nogen lige nu der kunne erstattet tanddyreklinikkens annonce på forsiden ? for den er lidt uddateret…

nogen gode forslag til aktuelle kampagner ?

[QUOTE=Battlestar;1012108]Kører der nogen lige nu der kunne erstattet tanddyreklinikkens annonce på forsiden ? for den er lidt uddateret…

nogen gode forslag til aktuelle kampagner ?[/QUOTE]

Hvad med den med mærkning af katte? :slight_smile:

Eife: link ?

Takker rozz - det er klart en mulighed !! :slight_smile:

[QUOTE=Battlestar;1012146]Eife: link ?
[/QUOTE]

Husker bare der blev linket på et tidspunkt herinde… :slight_smile:

Så vidt jeg ka google mig til så stoppede den med mærkning af 1. Januar…

Prøv at kontakt Dansk Dyrelæge Forening og hør ad hvad for kampagner de har på i øjeblikket omhandlende katte :slight_smile:

Ah :slight_smile:

Hvad med den nye dyreregisterportal?

jeg var lgie inde og kigge :slight_smile: jeg kunne ikke lige se nogen kampagner ?

eller tænkte du på almen reklame for sitet så folk ved hvor de skal lede ?

[QUOTE=Battlestar;1012289]jeg var lgie inde og kigge :slight_smile: jeg kunne ikke lige se nogen kampagner ?

eller tænkte du på almen reklame for sitet så folk ved hvor de skal lede ?[/QUOTE]

Mit gæt er almen reklame for sitet…

Jeg syns det ku være en super ide at sprede budskabet om det :slight_smile:
(Os fordi det er relevant i hele landet)

det er en god ide - eneste problem er - de har ikke noget banner

så skal jeg bede til en af jer om at lave et banner der passer i størrelsen til pladsen på forsiden…

gerne et der med en enkelt sætning fortæller hvorfor man lige skal tjekke dyreregisterportalen… hvis der er nogen der er friske på det - så synes jeg det vil være super at sætte på forsiden for det er nemlig relevant for alle

[QUOTE=Battlestar;1012298]det er en god ide - eneste problem er - de har ikke noget banner

så skal jeg bede til en af jer om at lave et banner der passer i størrelsen til pladsen på forsiden…

gerne et der med en enkelt sætning fortæller hvorfor man lige skal tjekke dyreregisterportalen… hvis der er nogen der er friske på det - så synes jeg det vil være super at sætte på forsiden for det er nemlig relevant for alle[/QUOTE]

Jeg har sammenflikket et lille banner til min egen linksside ud fra elementer, der findes på Dyreregisterportalen.

Det kan måske bruges som en del af en lidt større ting?

[QUOTE=FinnFrode;1012313]Jeg har sammenflikket et lille banner til min egen linksside ud fra elementer, der findes på Dyreregisterportalen.

Det kan måske bruges som en del af en lidt større ting?

[/QUOTE]

det er faktisk perfekt - kan det gøres større - så det passer til det vi har nu ? - evt med sort under “portalen” en tekst a la “alle danske dyreregistre samlet et sted!” eller hvad ved jeg

noget der dækker over formålet med portalen så folk rent faktisk klikker på det :slight_smile:

[QUOTE=Battlestar;1012359]det er faktisk perfekt - kan det gøres større - så det passer til det vi har nu ? - evt med sort under “portalen” en tekst a la “alle danske dyreregistre samlet et sted!” eller hvad ved jeg
noget der dækker over formålet med portalen så folk rent faktisk klikker på det :)[/QUOTE]

Hvad med denne? Samme format som den, vi har nu. :slight_smile:

Det var faktisk nemmere med en lidt større… :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;1012388]Hvad med denne? Samme format som den, vi har nu. :slight_smile:

Det var faktisk nemmere med en lidt større… :)[/QUOTE]

PERFECT!!! : )

jeg sætter den på med det samme!

[QUOTE=Battlestar;1012289]jeg var lgie inde og kigge :slight_smile: jeg kunne ikke lige se nogen kampagner ?

eller tænkte du på almen reklame for sitet så folk ved hvor de skal lede ?[/QUOTE]

Det er ikke en decideret kampagne men alle registre er gået sammen så man for fremtiden kun behøver at checke dette ene sted

He he ja jeg kan ikke prale af at være hverken vågen eller hurtig grin

[QUOTE=Battlestar;1012389]PERFECT!!! : )
jeg sætter den på med det samme![/QUOTE]

Så fik vi klaret den. :ok: Det kunne have været mere omhyggeligt designet, men det er der. :slight_smile:

Ja, i det mindste er det der. :slight_smile:

Og så kan man jo, hvis man en dag sidder og keder sig, lave et andet banner og evt. donere det til portalen også? :?