I foråret havde jeg en killing på ca en måned der var meget sløj. Jeg tog så ind på Kbh dyrehospital (skadestuen). Dyrlægen var slet ikke i tvivl og mente at killingen skulle aflives, da der ikke var noget at gøre. Jeg havde dog allerede bestemt mig for at killingen skulle have en chance, og sagde at den skulle have noget smertestillende og noget penicillin mod calisi. Efter en del overtalelse gik dyrlægen med til det.
Killingen fik det hurtigt bedre og nu 4mdr gammel lever han i bedste velgående…
Så spørgsmålet er nu, hvor tager man hen når det er akut?? Jeg har ikke den store lyst til at tage tilbage til Kbh dyrehospital.
Jeg mener det er indtil kl. 22, også lørdag, søndag og helligdage, man kan ringe på det her nummer:
7022 1101
som er vagtkreds København Nord og Vest, der består af:
Hvis du er oprettet som patient hos LIFE (KVL) har de også en skadestue der er døgnåbent - har selv benyttet mig at det og det var rigtigt billigt og 110% i orden.
[quote=Prinsessejulie;243136]I foråret havde jeg en killing på ca en måned der var meget sløj. Jeg tog så ind på Kbh dyrehospital (skadestuen). Dyrlægen var slet ikke i tvivl og mente at killingen skulle aflives, da der ikke var noget at gøre. Jeg havde dog allerede bestemt mig for at killingen skulle have en chance, og sagde at den skulle have noget smertestillende og noget penicillin mod calisi. Efter en del overtalelse gik dyrlægen med til det.
Killingen fik det hurtigt bedre og nu 4mdr gammel lever han i bedste velgående…
Så spørgsmålet er nu, hvor tager man hen når det er akut?? Jeg har ikke den store lyst til at tage tilbage til Kbh dyrehospital.[/quote]
Sikke da en klaphat idiot dyrlæge Godt du stolede på dig selv…hvilket jeg ofte syntes vi opdrættere må gøre overfor dyrlæger som ikke er bekendt med vores katte. Jeg kan være temmelig skrap overfor vagtdyrlæger.