Ved ikke om det er det rette sted, er ny herinde, blev rådet til at prøve her, da folk skulle være søde og hjælpsomme
Står i den situation at vi skal ud at rejse her om 10 dage, er væk i 15 dage og nu har vores kattesitter pludseligt sagt hun ikke kan alligevel
Vores dejlige kat Bølle er en lidt sær herre, der har let til stress og derfor ikke fungere med flytning eller pension og da vi ikke har andre vi kan bede passe ham (de bor for langt væk) så søger jeg nu hjælp herinde…
Er der nogle der (betaler gerne) kan se efter en sød og lidt sky kat i Bagsværd fra 10 april til 23 april (vi ordner selv den 9 hvor vi rejser og den 24 når vi kommer hjem)… hver 2 dag er helt ok, men selvfølgelig er hver dag perfekt… Bare sørge for mad og vand og rense bakken og lige tjekke han er ok
Håber nogen kan hjælpe da vi ellers er grueligt på den :S
Hilsen Signe
Finder du ikke anden mulighed så søg efter en god pension, tro mig, de findes
Måske en god ide at fortælle hvor i landet der er tale om.
ups, så ikke rigtig efter
Birtheras: Pension er desværre ikke en mulighed med ham her, vil hellere aflive ham, han går helt i panik tisser og gør på sig selv og slikker alt sin pels af (så han bogstaveligt bliver skaldet) af ren stress og tager flere måneder med stresset og urenlig kat at få ham i ro igen… han har lige taget en tur da vores datter blev født (selv om han acceptere hende og hun knus elsker ham) og han er først ved at få pels igen nu, og en pension (uanset hvor god) tror jeg kun han ville tage endnu værre
Måske bør du så søge efter en person som kan passe ham i jeres hjem, evt en person som har katte selv og som kan medbringe dem. Det kræver selvfølgelig at i har plads til at opdele boligen.
dette forums medlemmer er meget meget hjælpsomme…havde du boet i nærheden havde jeg gerne passet din mis…håber nogen i nærheden af bagsværd vil hjælpe
Birtheras: Det er skam også det jeg søger dog helst en som bor i nærheden og kunne smutte forbi… men har et gæsteværelse med eget bad, hvis nogle mangler en bolig i 15 dage mod at passe kat
Haneben: Det håber jeg også
Der er en der har annonceret i Kattemagasinet, at hun tager afsted og passer katte, hvor hun bor i hjemmet.
Mener det er 1000 kr om ugen + transport.
Hvis det har interesse vil jeg gerne prøve at finde annoncen frem.
Det er desværre også for langt væk for mig
Prøv at kigge på listen her, om der er nogen i nærheden og så send en pb måske?
http://www.kattegale.dk/content.php?10-kattepassere
Dette er måske en mulighed? tror dog ikke det er billigt :S
Har ikke lige kigget siden igennem
Har kigget på de “professionelle” sider jeg kunne finde, men de er meget dyre, og rige er vi ikke… men kan selvfølgelig blive en nødvendighed… men ville egentlig føle mig mere “tryg” ved en privat der gjorde det ud af kærlighed til katte…
Har kigget på listen herinde, men eneste tæt på havde ikke været logget ind længe, så turde ikke satse på at hun så det hvis jeg skrev til hende…
Jeg tror det er ganske få, der passer kat gratis for helt fremmede mennesker - katteglade eller ej
kan nu forestille mig der er mange herinde der vil gøre det mod at få dækket evt. transportudgifter og en god flaske vin, en æske chokolade eller en nullerput
Vivi , Gizmomis skriver i sit første indlæg :
“Er der nogle der (betaler gerne) kan se efter en sød og lidt sky kat i Bagsværd fra 10 april til 23 april”
så det er ikke gratis pasning hun søger
har du prøvet at søge på “kattesitting” ?
der er mange der tilbyder pasning i hjemmet…
både private og firmaer …
ellers er der jo også nogle her , der tilbyder pasning … se forsiden !
Vi vi: Nu har jeg intet sagt om gratis, men der er jo ret stor forskel på 2000-25000 kr og så dække folks udgifter + lidt ekstra og en flaske vin eller æske chokolade ville ikke forvente at folk gjorde det gratis…
Bengallady: Nej kender slet ikke kattesitting, blev rådet på hestenettet til at kigge herinde… har set på forsiden, men kun en helt tæt på mig og hun har ikke være online et par uger…
Gizmomis - De fleste herinde får en mail når de får en pb herinde Derfor jeg foreslog at skrive privat
hvis du er på Facebook , så bliv fan af Dyresitter.dk
der tror jeg du kan finde en , som kan hjælpe dig