Aladdin på vej hjem :)

Er så lykkelig :slight_smile: aladdin sover med min hånd i transportboksen. Ihh han er skøn :wehuu:

Århh hvor skønt - vi glæder os til at se billeder.

Held og lykke med ham.

ej hvor hyggeligt :slight_smile:

Så blev det endelig mandag :slight_smile:

Ej hvor dejligt for dig :slight_smile:
Der er ikke noget så skøøønt, som når ventetiden er ovre og man endelig får sin lille missetat hjem :wehuu:
Stort tillykke med ham - glæder mig til at se billeder af skønheden, når han er faldet til :slight_smile:

:flag: Tillykke med ham.

Glæder mig til at der kommer billeder af ham, i sit nye hjem :ok:

Han er allerede faldet til, men den store er flyttet på toilettet i raseri over at han ku lide hende, men ikke omvendt :frowning: han ligger og sover nu, har fundet bakken og selvfølgelig maden :tihi: men havde håbet den store accepterede ham istedet angriber hun mig nu og viser tænder og hvæser :ked:

Åh nej det er jeg da ked af at høre :frowning:
Men giv hende tid, hun skal bare lige se ham an og det kan godt tage lidt tid…
Håber det er lidt bedre imorgen :kryds:

Northved - Giv hende tid, fred og ro!

Det er helt naturligt at hun ikke kan lide den nye, er der heller aldrig nogen af mine der har kunnet i starten, men det plejer at komme :slight_smile:

Men lad din gamle pige være i fred, lyder det til hun har brug for :slight_smile:

Northved så er det nu du skal huske at tage den med ro og lade den store/gamle tage den tid den nu har brug for lige at vænne sig til den lille ny. Du kan måske tale stille og roligt med den gamle når du er på toiletet men du skal ikke på tvinge dig den hvis den ikke vil. Hvis h*n kommer frem eller snakker til dig så svar og ros den men lad den ellers være her til aften.

:ked:Jeg prøver at tage det med ro, men det er dækme hårdt når min store mis er efter mig hver gang jeg bevæge mig, og er rigtig sur på mig. Det havde jeg bestemt ikke regnet med, hun er virkelig gal :frowning:
Men jeg prøver at give hende tid og ro, og snakker med hende når jeg går på toilettet, så det godt jeg drikker rigeligt så jeg kan komme derud meget… Håber hun bliver god ide, for den lille er allerede faldet til, ligger pænt og roligt og gør ingen noget, han har forsøgt selv at sige hej til hende, men så bliver hun sur på ham, hun røre ham dog ikke, hun hvæser bare rigtig højt og viser tænder.

Bør jeg tage ham med i soveværelset inat med lukket dør så hun kan være i lejligheden? han har bakke i soveværelset…