Jeg synes altså, der begynder at tegne sig et lidt mystisk mønster…
Der sker af og til, at jeg er så fræk at tage et par dage væk (1 eller 2, max 3 overnatninger), og jeg så lader misserne være alene hjemme. Min dejlige kattesitter kommer så minimum 2 gange om dagen, hvor hun fodrer, renser bakker, lufter ud og pusler om kattene. Hun elsker katte og har ingen selv pt., så for hende er det ren pelsterapi - win/win situation
Dog raporterer min kattesitter, at Tarzan angriber/bider hende en del i benene…
Før jeg fik de to små, havde jeg stort set altid Tarzan med mig…både ind til min kæreste i kbh, hjem til mine forældre på ærø, med i mine forældres sommerhus i nordjylland, med hos mine bedsteforældre osv. Tarzan har altid været utroligt nem på det punkt, og har været vant til transport fra helt lille. Han har været omtrent hele landet rundt - han har efterhånden mange kilometer på bagen, både fra bag på cyklen, de mange sejlture med færgen, transport i bil, bus, tog …sågar flyveture
Men tilbage til min undren: Tarzan brækker sig, når jeg ikke er hjemme :S Den slår næsten aldrig fejl… Nu har jeg været hjemme i et døgns tid, efter at have været væk et par dage, hvor han igen har brækket sig, og der har ikke været spor - hverken opkast eller bideri. Han har været lidt ekstra kælen, men opfører sig ellers helt som normalt. Der var heller intet før jeg tog afsted.
Det er da lidt underligt? Ingen ændring i foder eller noget…de har altid tørfoder stående, og stort set også altid vådfoder.
Jeg tænker…kan det mon være et udslag for stress…agtigt? :? Eller hvad…
Lige et billede af bøllen…verdens aller bedste