Alene hjemme

Eller - hvad vores hunde får tiden til at gå med, når vi er på arbejde…
Nyd den :slight_smile:

Unleashed

Hvor er den skøn…

Hvor er de bare søde :wehuu:

Åhh suk så kom længslen efter en Border igen, åhh præcis som de skal være :hjerte:

:klapper::klapper::klapper:

LOL Jeg ser en del videoer sammen med ejere, for de fleste filmer deres hunde, før de ringer til mig. der er også ind imellem, hvor både ejer og jeg kommer sådan til at grine, for nogle af de ting, der sker, er naturligvis i disse tilfælde tragiske for hunden, men de laver de vildeste ting. Altså ikke som denne, men når de har alene problemer…:slight_smile:

En fx - gik op i ejerens seng og rev betrækket af, så tog den det på hovedet og løb rundt i stuen med det og gøede - mens den havde det på hovedet!

Så er det sådan lidt svært ikke at smågrine af hunden. heldigvis kan ejerne også godt se det tragikomiske i situationen:-)

En anden åbnede skuffer, gik op på bordet og tændte komfuret! Den grinede vi ikke af, for det var simpelthen så farligt…

Så ja jeg overvejer at filme min egen en dag:-) Men efter denne video ved jeg snart ikk:-) LOL

Tak for et godt grin

Nåårh, hvor de er dejlige.

Vi har også filmet vores hunde, når de var alene hjemme. Vi kunne se, der havde ligget en hund i en af sofaerne, begge hunde ved godt sofaer er forbudt område. Så videokameraet blev sat op og “synderen” foreviget på film :slight_smile: Det viste sig at være vores hunhund, som elsker solen og det passede lige med at en solstråle ramte sofaen midt på eftermiddagen og det skulle åbenbart nydes :tihi:

Fantastisk film :smiley: