Min kæreste og jeg skal til sjælland i næste weekend, og Luana skal derfor være alene hjemme. Det har hun været mange gange før, hvor naboen så kigger ind morgen og aften og giver mad. Det fungerer fint. Hun skælder os ud, når vi kommer hjem, men ellers er der ikke noget. Vi plejer at tage afsted fredag eftermiddag (Luana er så alene fra halv 10 til kl ca 13.15, hvor min kæreste kommer hjem, og har så selskab til min kæreste går kl 15.30 for at hoppe på et tog med mig)
Denne gang skal mine forældre dog til Sjælland samme weekend, og har tilbudt os, at vi kan køre med dem. Vi skal så afsted kl 09.00 fredag morgen, og vender tilbage ca. kl 20.00 søndag aften.
Min søster har tilbudt at se til katten lørdag. hun bor i århus og vil komme kørende med toget engang over middag og så være hos hende et par timer, før hun kører hjem igen.
Men jeg kan SIMPELTHEN ikke finde ud af, om jeg alligevel synes det er for lang tid for min lille skat at være alene hjemme? teknisk set kan jeg godt se, at det jo ikke er specielt mange timer mere, end hun plejer, når vi er på arbejde, inden vi tager afsted også. Det føles måske bare længere?
Hvis din søster er hos Luana et par timer lørdag, skal hun nok klare sig. Hun vil da sikkert kede sig lidt ind imellem, men bliver så meget desto mere glad, når I kommer hjem til hende igen.
Jeg ville bare sige tak for jeres svar - Luana blev hjemme og blev passet af min søster om lørdagen, og hun overlevede jo fint. Men sikke en dejlig kælemis, vi havde, da vi kom hjem (Og Luana gider ellers ikke kæle)
Hehe er enig med de andre… Tror nu nok din kat skal klare sig ;-)… Du kan evt. gemme godbidder forskellige steder i hjemmet, så misseren kan bruge sin hjerne og finde dem, imens du er væk