Alfred

Det helt ufattelige er sket. Lørdag morgen fandt jeg Alfred død i kælderen. Uden noget som helst forvarsel. Jeg har talt med vagtdyrlæge lige efter jeg fandt ham. Og i går lang snak med min faste dyrlæge som også har delt det med sin kollega, der også kendte Alfred. Alle 3 peger samstemmende på HCM hjertesygdom ud fra min beskrivelse af hvordan han kom af dage.
Det er sådan et kæmpe chok for os. Alfred blev 5,5 år. Hvil i fred min helt særlige meget specielle elskede hankat. :heart::heart::heart::heart:

9 Synes om

Åh nej… Hvor frygteligt…

Hvordan klarer du dig? Det chok må være frygteligt at komme sig over. Jeg føler virkelig med dig

1 Synes om

Jeg tror jeg tar det ind i småbidder og taler rigtig meget om det. Den lange snak med dyrlægen i går, hvor hun også sagde at det sikkert var gået stærkt hjalp også lidt. Og nu deler jeg det med jer. :heart:

1 Synes om

:kram:

:lys:

1 Synes om

:kram: til dig.
Hvil i fred Alfred :lys:

1 Synes om

Puha en grim en at finde ham sådan. Det gør mig meget ondt at han skulle herfra alt for tidligt.
Et stort kram til dig :kram:

… og til smukke Alfred, hvil i fred og sov sødt :lys:

1 Synes om

Det er jeg ked af at høre. Hvil i fred Alfred :lys:

1 Synes om

Hvor er det trist at miste den smukke dreng så pludseligt. :ked:
Hvil i fred, Alfred. :lys:

Det gør mig virkelig ondt. :lys:

1 Synes om

:sorger: smukke Alfred
:lys:

1 Synes om

Åh det gør mig ondt på dine vegne. Alt for tidligt og fuldstændig ud af det blå. Håber du har folk omkring dig! Kæmpe :kram: og et :lys: til Alfred.

2 Synes om

Det gør mig frygteligt ondt :ked:

:kram: til dig og et :lys: til din dejlige dreng, der måtte alt for tidligt bort.

1 Synes om

Det gør mig ondt :kram:

:lys:

1 Synes om

Tak Det har jeg heldigvis. Og heldigvis har jeg selv fået det noget bedre, så det var godt når det her nu skete. :heart:

1 Synes om

Ja det er jo aldrig let at miste, men der er unægtelig tidspunkter hvor det virker mere uoverskueligt end andre. Og så kort tid efter I flyttede. Kattegale er jo en gave når vi mister hvor kære dyr, men det betyder bare meget, at der også er nogen fysisk for en. :hjerte:

3 Synes om

Kattegale er en stor hjælp fordi ja vi netop er kattegale. Men du har ret det er godt at have nogen fysisk også.
Nu skal jeg nok have tjekket Fiona, hun er jo søster til Alfred. :cold_sweat: Der skulle være kommet en blodprøve, der kan afsløre hjerte sygdom, min dyrlæge er ved at tjekke op på det.

4 Synes om

:kram: til dig
hvil i fred Alfred :lys:

1 Synes om

Åh ja, det er nok en god ide, men masser af :kryds: for der ikke er noget med hende.

1 Synes om

Sikke et chok - det gør mig ondt for dig.
Trøsteknus :kram:
VH
Susanne

1 Synes om

Det gør mig frygtelig ondt for dig/jer … sikke et chok :fearful:
God rejse Alfred :lys:

1 Synes om