Alien abduction af Prinsesse Snehvide?

Åhh nej, den stakkels prinsesse :tihi:
Godt at far kom og reddede hende :inlove:

:lol: fantastisk serie… den er altså virkelig morsom fordi det hele endte så godt

:kram: til dig og Snehvide

Sikke da en gyser :uha:
Godt at Snehvide OG du kom uskadte ned igen :thumbup:

Tak for alle kommentarerne - jeg sender rosen for billederne videre til min Lene. :slight_smile:

Ja, det blev en fars dag, vi sent skal glemme. Heldigvis slap jeg for at kravle helt op på taget, for det er jeg ærligt talt ved at være for gammel til. Men der var ikke så meget at spekulere over, for Snehvide skulle bare ned hurtigst muligt - og det hele endte jo heldigvis godt. :smiley:

Hun får forhåbentligt ikke chancen for at komme i højderne igen, men hun er en meget nysgerrig kat, der altid skal undersøge alle mulige smutveje og gemmesteder, så uanset vore gode forsætter tør jeg da ikke sværge på, at hun ikke kommer til at snyde os igen. Men sikringsbeslagene vil i hvert fald hindre, at vi får åbnet for meget, når der luftes ud…

[QUOTE=FinnFrode;610766]Der er ikke mere end 70 cm ned til rækværket, men det er smalt og nok også svært at se oppefra.
Jeg er glad for, at hun ikke prøvede, for det var trods alt 6 kg kat, det skulle landes på det smalle rækværk… :smiley:

[/QUOTE]

Det må du jo så gøre noget ved - så prinsessen kan lande sikkert :tihi:

Nej f*nneme nej, om jeg vil have katte på taget! Så hellere geder! :høhø:

Hvor er Mulder og Scully når man har brug for dem?

Altså de katte, af og til er de bare lidt for “dygtige” :rulleøjne: God damen kom ned i et stykke - og at du også gjorde det… :ok:

Ih altså de dersens dumme aliens :venter:

De kan altså absolut ikke være bekendt at sætte Snehvide op på taget :argh:

Stakkels Snehvide og stakkels prinsen med de korte ben og alt for korte stige :trøste:

Jeg håber, at i begge fik noget koldt at drikke bagefter :tihi:

Hov ser først denne tråd nu. :ups:

Hvor var det godt du fik prinsessen ned i god behold, og at du ikke selv kom noget til ved rednings aktionen.:thumbup:

Billederne findes i Snehvides Flickr-album nederst på siden.

3 Synes om

Hvor dejligt lige at se billeder af Snehvide igen :hjerte:

4 Synes om