Alien i maven :-)

Jeg faldt lige over denne film fra dengang unni ventede killinger.

Jeg var ikke i tvivl om hun var drægtig :tihi:

:tihi::tihi:
Der er da liv og glade dage :thumbup:

:):):slight_smile:

Hold da op for en mudren i maven - hvor ser det sjovt ud - hvor mange killinger fik hun ??

:wehuu:

[quote=Therese;140626]:):):slight_smile:

Hold da op for en mudren i maven - hvor ser det sjovt ud - hvor mange killinger fik hun ??

:wehuu:[/quote]Det sjove er at hun havde verdens mindste drægtige mave. Den var fast men lille, det var kun aktiviteten i maven som kunne indikere at der var mere end 1. Der kom 3, til min og andre erfarende opdrættere som havde haft hende i hænderne, store overraskelse.

Det kan da kaldes uro i maven der vil noget -høhø

Hvor ser det sødt ud, især når man tænker på de dejlige uldtotter der kommer ud af det
:hjerte::wehuu::hjerte:

haha hor ser det herligt ud:hjerte: Sikke en masse liv der er derinde:wehuu:

Det er ikke unormelt små kuld er meget livlige for de har mere plads end store kuld. Da Habibi rendte rundt med 9 -what mislinger i maven så jeg, så vidt jeg husker, aldrig en bevægelse. Men der var også fyldt ud.
De gange Mandalay har født 8 killinger har aktiviteten også været til at overse.
Brita
nb fg,hssh cedille GÅ VÆK

[quote=kamikaze;140886]Det er ikke unormelt små kuld er meget livlige for de har mere plads end store kuld. Da Habibi rendte rundt med 9 -what mislinger i maven så jeg, så vidt jeg husker, aldrig en bevægelse. Men der var også fyldt ud.
De gange Mandalay har født 8 killinger har aktiviteten også været til at overse.
Brita
nb fg,hssh cedille GÅ VÆK[/quote]

-LOL-LOL-LOL-LOL

Dyyyyyyyyyyyyygtig mis…

Århh sikke de myldrer rundt :wehuu:

Ååååååhh hvor skønt:wehuu:

Man husker det også TYDELIGT fra første gang man selv var gravid og langt henne i graviditeten.
Der kunne man både fornemme albuer og knæ stikke ud de mest mystiske steder:S

[quote=SineGry;140938]Ååååååhh hvor skønt:wehuu:

Man husker det også TYDELIGT fra første gang man selv var gravid og langt henne i graviditeten.
Der kunne man både fornemme albuer og knæ stikke ud de mest mystiske steder:S[/quote]Det oplevede jeg aldrig rigtigt :frowning: For min moderkage sad foran!

Åååhh for søren nej så mærke man ikke rigtig sparkne foran eller ser dem. Man mærker vel mere når de rammer ens indre?

[quote=SineGry;141007]Åååhh for søren nej så mærke man ikke rigtig sparkne foran eller ser dem. Man mærker vel mere når de rammer ens indre?[/quote]Jeg kunne saktens mærke og se hende sparke på maveskindet, kunne bare ikke sige - der var en fod, et knæ osv :slight_smile:

Nååå okay :slight_smile:

Ihhh hvor kært! :smiley:

Der var godt nok liv i den lille mave. Det ser helt uvirkeligt ud!!!

Ha ha, sikken en banken på, hvor sødt :slight_smile:

Jeg syntes dælme det ser lidt skummelt ud:uha:. Det ser helt utroligt ud:)

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Årrrrhhhhh jeg holder ikke til det!!

ÆÆÆLSKER bare de klip hvor man har fanget maven “levende” :hjerte: