Alle deltager da når der er frokost eller?

[quote=Charlotte Oeh.;73368]Her er kattene aldrig på bordet (når vi ser det, altså -høhø), men jeg hører ofte et bump, når jeg går ud mod køkkenet, og så sidder der en kat eller to på gulvet og vasker sig - sådan helt tilfældigt.

Til Mona: Dejligt at se dit og Gerners fællesbarn. Nu har jeg jo mødt dig, så jeg må vel konkludere, at fællesbarnet ligner sin far -muhaha -muhaha -muhaha

(Nåh, nu er der nok tæsk i luften - -høhø)

[/quote]
-sorry -xxrotflmao

Nåååååå det er da hygge i stor stil.-wehuu

her i huset må misserne godt hoppe op på spisebordet når der ikke er mad på bordet.

Er jeg helt alene hjemme hænder det at de sidder med-tihi

Hey Birthe jeg kan se der lige er plads til mig, hvis jeg skulle komme forbi -wehuu det ser rigtig hygsomt ud -forelsket

Her i huset er de steder hvor der er mad på bordet forbudt område - men det er mest fordi de aldrig ville blive siddende så pænt som dine smukke misser -tihi

Ramses og Sethi må også være over alt - men når der laves mad er det køkkenbord jeg er ved offf limit og det samme er den ende af spisebordet hvor vi spiser… de skal blive i kurven - ellers er det ned af bordet :slight_smile:

meeeeeeen en lille bid får man da hvis man er artig… :slight_smile:

[quote=birtheras;73303]Tak for nogle dejlige billeder Mona, men kan du ikke fange et hvor de klumper sammen i den ene ende af bordet -tihi

Det samme gælder dig Anne, så kan jeg jo bevise at det er rigtig -tihi

Her i huset kommer misserne aldrig på køkkenbordet hvor der bliver lavet mad. Eneste undtagelse er hvis jeg skal ordne dem. De hopper ikke selv op.[/quote]

Kære Birthe…-wehuu
Det skal jeg nok;
men hos mig må de heller ikke komme på køkkenbordet.
De tigger heller aldrig.
men det er nok, fordi vi aldrig har givet dem noget v/ bordet
Kærlig hilsen
Mona -neje

[quote=Denise;73295]Nååårh, hvor er de søde allesammen, også ham adoptionen :smiley: -wehuu

Hvad hedder det kradsetræ egentlig, skal have et på et tidspunkt, det skal være med tyk stamme og gerne mange hængekøjer, da det stort set er det eneste interessante på træet for misserne.[/quote]

Kære Denise…-wehuu
Jeg går ud fra, at din henvendelse er til mig?-wehuu
Mange tak…
Kattetræet er Kattens nr. 1
I starten vidste vi ikke, at de kun gad hængekøjer…
De er vilde med hængekøjer.
Derfor har vi skiftet ud til hængekøjer.
Kun Cykelmyggen går i hulen.

Det gør de små altid.
De store kan også finde på det,
hvis hængekøjerne er optaget.

Kattens nr. 1 er rigtig god kvalitet.
Dem kan jeg kun anbefale.
Dobbelte stammer er også en god íde.

Mange kærlige hilsner
Mona -tænkekitty

[quote=Mona;73458]Kattens nr. 1 er rigtig god kvalitet.
Dem kan jeg kun anbefale.
Dobbelte stammer er også en god íde.

Mange kærlige hilsner
Mona -tænkekitty[/quote]

Vi har også Kattens nr. 1 - hængekøjerne er også et hit her. Det er også supersmart, at man kan købe stammen i småbidder, så når et stykke er kradset helt op, så kan man bytte rundt på modulerne eller købe et nyt stykke. (Jeg ved ikke, om man også kan det med andre systemer - men smart er det i hvert fald -thumbs)

[quote=Mona;73450]Kære Birthe…-wehuu
Det skal jeg nok;
men hos mig må de heller ikke komme på køkkenbordet.
De tigger heller aldrig.
men det er nok, fordi vi aldrig har givet dem noget v/ bordet
Kærlig hilsen
Mona -neje[/quote]

Søde Mona

Jeg har vist desværre spoleret Victoria da hun var enebarn og de to andre var lidt for lærenemme da de så kom -høhø.

Køkkenbordet kommer de altså heller ikke selv på.

Ja, her er de altså også på bordene når vi spiser, dog heldigvis er det ikke alle som opdager det på engang, vi har jo mange.
Jeg prøver dog at holde dem væk når jeg tilbereder maden men det er sørme svært.
Det værste er så når her kommer gæster, så siger vi til kattene"Hvad søren er dog det du gør, det plejer du da aldrig" hi hi
Vi havde i sommer en killing som vi simpelt¨hen måtte dække bord til, så stod hun pænt med bagbenene på stolen og spiste pænt af hende tallerken, hun(Pontiac Firebird) bor nu hos vores søn, og hun har ikke sluppet den vane men lært deres andre katte at spise med ved bordet, og hvad, det er da så hyggeligt.

Ville ligge et billde ind af hende ved bordet, men kan ikke hitte ud af det, øv øv

Hilsen Lisbeth

hos os må kattene heller ikke spise med ved bordet og dog, når fru tonya ikke ser det spiser daffy og jeg af samme talleken på bordet.
dog ikke hvis der er gæster osv osv
trixie gider ikke spise menneskemad, andet end lidt råt kød nu og da i meget små bider.
men selve køkkenbordene er total no go for begge 2, der sætter vi grænsen.

[quote=Coon Danica;73605]Ja, her er de altså også på bordene når vi spiser, dog heldigvis er det ikke alle som opdager det på engang, vi har jo mange.
Jeg prøver dog at holde dem væk når jeg tilbereder maden men det er sørme svært.
Det værste er så når her kommer gæster, så siger vi til kattene"Hvad søren er dog det du gør, det plejer du da aldrig" hi hi
Vi havde i sommer en killing som vi simpelt¨hen måtte dække bord til, så stod hun pænt med bagbenene på stolen og spiste pænt af hende tallerken, hun(Pontiac Firebird) bor nu hos vores søn, og hun har ikke sluppet den vane men lært deres andre katte at spise med ved bordet, og hvad, det er da så hyggeligt.

Ville ligge et billde ind af hende ved bordet, men kan ikke hitte ud af det, øv øv

Hilsen Lisbeth[/quote]

Kære Lisbeth…-wehuu

Årh…en sød historie.
Her bruger vi også den med:

Jeg kan ikke forstå det.
Det plejer de aldrig at gøre. -tihi -tihi

Kærlige hilsner
Mona -tænkekitty

[quote=Mona;73686]Kære Lisbeth…-wehuu

Årh…en sød historie.
Her bruger vi også den med:

Jeg kan ikke forstå det.
Det plejer de aldrig at gøre. -tihi -tihi

Kærlige hilsner
Mona -tænkekitty[/quote]
Ja, men mon gæsterne de hopper på den mere?

Ih…ja…

Lisbeth -tihi

Ingen tror, at jeg kunne finde på at lyve. -fløjte

Kærlig hilsen
Mona

Ej, altså - Her i huset opdrager vi da kattene -høhø

De ligger såmen pænt og kigger på.

Og det gælder faktisk for alle de katte, der har været her eller er her - Hvordan de affinder sig med det - Det må guderne vide, men hopper ned gør de ikke -tihi

[quote=charlotte;74041]Ej, altså - Her i huset opdrager vi da kattene -høhø

De ligger såmen pænt og kigger på.

Og det gælder faktisk for alle de katte, der har været her eller er her - Hvordan de affinder sig med det - Det må guderne vide, men hopper ned gør de ikke -tihi[/quote]

Det er da klart… Der er jo ikke plads -tihi

Det ser præcis sådan ud herhjemme. Eneste forskel er, at Maggie og Tip står PÅ min tallerken og at Nanoq i et væk levere en high five på min kind OG mad mens jeg spiser!

hehe

Når der er gæster, så gør de det sjovt nok aldrig…

Heldigvis måske haha

Hos mig er bordene streng forbudt, så snart der kommer tallerkener på - og det har de faktisk lært.
Til gengæld er de jo så ikke abyer for ingenting - specielt Fie er helt vildt fræk (hun ligner sin far, Willow, i dén grad -tihi).
Hun sidder i vindueskarmen, der er lige ved siden af bordet. Her venter hun så tålmodigt på, at Lasse bliver uopmærksom … for så er hun edder hurtig, hen og snuppe fra hans tallerken - og så suser hun ellers i sikkerhed med sit bytte -kaisålæredet

-rækkermegatunge

-xxrotflmao