]Hermed lidt billeder af alle mine babyer, først Jelly’s som blev født sidste søndag, 6 stk var der, men en enkelt lille pige klarede den ikke, der er stadig en meget lille, men hun er en rigtig figther så håber at hun nok skal kalre den.
Så to dage efter blev det Heaven’s tur til at få små, 4 stk og troede alle var knaldperler, men det ser ud til at der alligvel var en Rulle-Marie imellem.
Natten til i går var det så Tomb Raider’s tur, 6 stk blev det så til, så pyha her bliver liv og glade dage, kan da allerede se hvordan hele flokken vil nyde al julepynten.
Skulle I have gode ideer til navne, så kom endelig med dem, hold da op skal jo bruge mange.
Jeg ville gerne have et tema for hvert kuld, og det eneste tema jeg kan finde på er dem hvor Bandit er far(til Tomber’s) og det skulle gerne være skurke navne og kan kun finde på Gangster og skal bruge 6.
Måske Jelly’s skal være små nutte bamse kuld og har måske fundet et, I’m Your Cuddelbear, men der er også en pige imellem og skal bruge 5 navne der.
Så er der Heaven’s hvor der er 4, og der kan jeg slet ikke finde på tema,min svigerdatter har foreslået navne fra Matador, da Matador jo er far til disse 4 killinger, men syntes måske ikke rigtig.
Så kom endeelig bare med ideer til både navne og temaer, skal bruge flere navne hvis alt går vel, for om 9 dage skulle Sex Bomben og have små.
hilsen Lisbeth
[quote=Mona;60593]-wehuuOlga og Elvis er gode navne-wehuu
Jeg tænker tit, at det ville være dejligt, hvis I opdrættere
gav dem navne, som vi købere kunne bruge.
Jeg købte min elskede Tuula, som hed PÅ TIDE. Det kan man da ikke kalde en kat??
Mange gode hilsner
Mona[/quote]
Hej Mona
Ved ikke om jeg fik svaret på din besked til mig( en en klovn til computer)men ellers kommer det her.
Det behøver ikke at være et bestemt bogstav, bare et tema for hvert kuld.
Kan godt forstå det med navne som er til at kalde katten.
Tænkte lige på nu hvor du nævner Elvis, der er jo mange gode sangtitler så måske
Hilsen Lisbeth
hej coon - de er VIDUNDERLIGE jeg er solgt… røde bamser… gitze savle!!!
hvad med at kalde dem skurke navne - billy the kid, jack the ripper, bundy, dhamer og OJ simpson… den slags det er da topmålet af skurke… fåes ikke ondere
bare en tanke
men skurkenavne til så smukke små mislinger … ?? -ked - det er jo så vidunderlige…
[quote=Miss T;60640]hej coon - de er VIDUNDERLIGE jeg er solgt… røde bamser… gitze savle!!!
hvad med at kalde dem skurke navne - billy the kid, jack the ripper, bundy, dhamer og OJ simpson… den slags det er da topmålet af skurke… fåes ikke ondere
bare en tanke
men skurkenavne til så smukke små mislinger … ?? -ked - det er jo så vidunderlige…[/quote]
Ja, det er lige sådan nogle navne jeg mener, har dog haft en Billy The kid, men hvad med et pigeskurkenavn?
Hvad med Musical/opera navne? Phantom of the opera, Aida, Show Boat, Oklahoma!, West Side Story, The Fantasticks, Hair, A Chorus Line, Les Misérables, The Phantom of the Opera etc.