-LOL
[ame=“- YouTube”]YouTube - Stevie Wonder - For Once in my Life[/ame]
Jeg VED I også gerne vil vise jeres yndlings dansetrins-videoer frem. Må jeg se?
-LOL
[ame=“- YouTube”]YouTube - Stevie Wonder - For Once in my Life[/ame]
Jeg VED I også gerne vil vise jeres yndlings dansetrins-videoer frem. Må jeg se?
-LOL -LOL -LOL -LOL -LOL
Sikke en fiiiiin dans de kunne vise :klapper:
Har desværre ikke lige en dansetrinsvideo lige nu her, men jeg vil da bestemt kigge efter en lidt senere i dag
Når han spiller mundharmonika, ser det ud som hende bag ved gaber
Det ser da godt ud :høhø:
[ame=“Gry - Kloden drejer - YouTube”]YouTube - Gry - Kloden drejer[/ame] Added to
Quicklist
prøv at holde øje med ledningen
Ja risikoen for fiberspringninger i lige den danserutine er da til at overse…
-LOL Tak!
Stevie W-videoen: Hende blondinen til højre for ham, det er bare ømt! De andre står fint og jinger med, men hende - det er bare så meget white girl out of place!
Gry & kloden: Hvad er der med ledningen? Sorry, kan bare få øje på, at den er der, fordi man ikke havde trådløst udstyr dengang.
Og så er jeg overrasket over, hvor voksen og skolet, hendes stemme lyder. Var hun ikke meget ung? Det lyder mere, som om Birthe Kjær har sunget bag tæppet a la “Singing in the Rain” i mine øren. Men hvad ved jeg… :?
[quote=Ulla;277480]Det ser da godt ud :høhø:
YouTube - Gry - Kloden drejer Added to
Quicklist
prøv at holde øje med ledningen [/quote]
Hahah, Grys “rejehop” var det første jeg tænkte på da jeg så tøserne i Stevie videoen -LOL
Uhh, sjovt! De trin er lige til at følge med i!!
Jeg har en helt aktuel video hvor det bare går hurtigt for sig, og om jeg begriber hvordan de gør det! Jeg har stået min del foran spejlet som en fjollet teenager og prøvet, men nej, jeg kan bare ikke få kroppe nud i de stillinger
[ame=“- YouTube”]YouTube - Single Ladies - Beyonce[/ame]
[quote=Bamse;277689]Uhh, sjovt! De trin er lige til at følge med i!!
Jeg har en helt aktuel video hvor det bare går hurtigt for sig, og om jeg begriber hvordan de gør det! Jeg har stået min del foran spejlet som en fjollet teenager og prøvet, men nej, jeg kan bare ikke få kroppe nud i de stillinger
YouTube - Single Ladies - Beyonce[/quote]
Det kan ham her til gengæld:
[ame=“Cubby dances to Single Ladies by Beyonce - YouTube”]YouTube - Cubby dances to Single Ladies by Beyonce[/ame]
-LOL
[quote=Bamse;277689]Uhh, sjovt! De trin er lige til at følge med i!!
YouTube - Single Ladies - Beyonce[/quote]
se det er lige sådan noget her frandsen ka lide:thumbup:
dem her har jeg grinet af mere end en gang, de har bare rytme i kroppen
[ame=“1st annual Ugly Dance World Cup - team neukirchen1 - YouTube”]YouTube - 1st annual Ugly Dance World Cup - team neukirchen1[/ame]
I skal også lige se denne her:
[nomedia=“Beyonce & Justin Timberlake - Single ladie (Full version) - YouTube”]YouTube - Beyonce & Justin Timberlake - Single ladie (With Georgian style)[/nomedia]
Desværre er der en eller anden tåge der har puttet harminika musik på de første 5 sekunder og så også de sidste 20 sekunder, men det forstyrrer heldigvis ikke pointen med vidoen
hehe, jeg har set ham den lidt runde mand før, han kan altså bare nogle af de trin
Den sidste her var godt nok god! Den havde jeg ikke set! :D:D:D
Ih jeg kan simpelthent blive så sentimental her sent om aftenen i den her slags tråde med musik fra firserne.
Beyonce synes jeg i øvrigt er superfed - men Justin Timberlake ikke så meget.
Næ du, se her (jeg synes simpelthent stadig de er så fede og danser sejt Pas I bare på at jeg ikke går videre til boy george lige om lidt)
[ame=“- YouTube”]YouTube - Rock_Steady_Crew-Hey_You-XViD-1984-iNT-CMS[/ame]
[quote=MiSi;277611]-LOL Tak!
Stevie W-videoen: Hende blondinen til højre for ham, det er bare ømt! De andre står fint og jinger med, men hende - det er bare så meget white girl out of place!
Gry & kloden: Hvad er der med ledningen? Sorry, kan bare få øje på, at den er der, fordi man ikke havde trådløst udstyr dengang.
Og så er jeg overrasket over, hvor voksen og skolet, hendes stemme lyder. Var hun ikke meget ung? Det lyder mere, som om Birthe Kjær har sunget bag tæppet a la “Singing in the Rain” i mine øren. Men hvad ved jeg… :?[/quote]
Jeg synes bare at det ser sjovt ud at hun står og svinger med den hele tiden