Allerede 6 mdr - som tiden dog går!

Forhåbentlig kan denne fine fyr i de hvide handsker snart parre vores Fie. Se hvor stor han er blevet allerede. Fotos fra i dag:)

Og Knud ER SÅ fin også:)

Og de er teenagere så det brager:høhø:

Hold da op hvor er billederne blevet gode. Tænk det er lykkedes dig at få Viggo til at ligge ned og STÅ stille i de brøkdele af sekunder det drejer sig om, når man fotograferer:)
Knus Elin, der lige nu bliver hærget af de to frække:tihi:

:hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Hvor er de bare dejlige - begge to.

Men… :øhmm::øhmm: … Kan Viggo mon stå/ligge stille længe nok til en parring ??

Han OG Knud ligner nogen værre fartbøller…

:tihi: :tihi: :tihi:

Dejlige misser :love:

Hold da op de er blevet store, og flotte drenge begge 2 :iloveyou:

Nej vi må håbe Fie kan sætte lidt ro på ham:)

[quote=Tante Tut;442914]:hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Hvor er de bare dejlige - begge to.

Men… :øhmm::øhmm: … Kan Viggo mon stå/ligge stille længe nok til en parring ??

Han OG Knud ligner nogen værre fartbøller…

:tihi: :tihi: :tihi:[/quote]

De er fartbøller kan jeg godt love dig.
De har lige været inde og lege og det første der skete var at Knud fik bad igen igen.
Jeg ved ikke hvornår den kat lærer man ikke skal komme med 110 i timen på et glat gulv og så regne med man kan dreje ved vandfontænen uden at få våde fusser med mere:):slight_smile:
Så han brugte lige et kvarter på at blive tør og jeg måtte tørre op og fylde mere vand på. Tror jeg har den reneste huskat lige for tiden, for han gør det næsten dagligt:tihi::tihi:
Knus Elin

De ser dejlige ud :slight_smile:

Jeg troede Fie sku til det store udland og parres første gang? :slight_smile:

Det var også planen, men vi har fundet en bedre løsning, som nok skal bllive fortalt når tid er:)
Knus Elin

Jamen der har vi jo MUS & MUS…åh, jeg bliver altså nødt til at komme og køsse på dem inden længe.
Jeg skal have inviteret Cecilie og Pernille og Boris herhen til kaffe en dag og så skal de se billederne af Skjønne Knud. Det vil i den grad GLÆÆÆDE dem:wehuu:

[quote=kamikaze;443817]Jamen der har vi jo MUS & MUS…åh, jeg bliver altså nødt til at komme og køsse på dem inden længe.
Jeg skal have inviteret Cecilie og Pernille og Boris herhen til kaffe en dag og så skal de se billederne af Skjønne Knud. Det vil i den grad GLÆÆÆDE dem:wehuu:[/quote]
Du skal være hjertelig velkommen Brita, jeg har jo også noget virkeligt flot stof til dig.
Knus Elin

Åh sikke skønheder, bliver spændene og følge kommende killinger efter ham den skønne maskede knægt

MVH
Gitte

Den unge Viggo er en usædvanligt smuk kat. Spændende med 2 farvede øjne :wehuu:

Tak for de pæne ord om Viggo, men han er altså kun blåøjet, men en smuk blåøjet missekat, det kan vi godt blive enige om.
Knus Elin