Alley Cat

:flag: Stort tillykke til min dejlige Alley :flag:

Han fylder i dag 1 år !

Til morgenmaden fik de kyller og 1 dåse Lux
Her til aftensmaden har de fået 5poser Laks/Tun fra Whiskas ( jeg kunne nemlig ikke finde noget tun i butikkerne)
Og inden vi skal puttesove får de 1 dåse Lux mere.

:puuuuust:

Tillykke misser :flag:

Tillykke med fødselsdagen, Alley. Hvem der bare var 10 år yngre, for du er da en rigtig lækker rød stribedreng. … :smiley:

:flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag:

Mange hilsener fra
Prinsesse Snehvide af Høje-Taastrup

Mange tak :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;830028]Tillykke med fødselsdagen, Alley. Hvem der bare var 10 år yngre, for du er da en rigtig lækker rød stribedreng. … :smiley:

:flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag:

Mange hilsener fra
Prinsesse Snehvide af Høje-Taastrup

[/QUOTE]

Åhh Snehvide du er altid velkommen til at komme og besøge ham :slight_smile:
Jeg er sikker på du vil få en masse mysser til trods for din alder :slight_smile:

[QUOTE=Henriette;830037]Åhh Snehvide du er altid velkommen til at komme og besøge ham :slight_smile:
Jeg er sikker på du vil få en masse mysser til trods for din alder :)[/QUOTE]

Pas på, hun er en rigtig Cougar… :klapper:

Jamen han er glad bare han får en DAME på besøg :slight_smile:

Tillykke med den dejlige dreng :flag:

Ham når jeg altid at hilse på, når jeg er på udstilling - men han kan vist ikke rigtig kende mig :venter:

Tillykke med fødselsdagen Alley Cat :flag:

:fløde: :fløde1: :playkitty1: :fløde: :fløde1: :playkitty1: :fløde: :fløde1: :playkitty1: :fløde: :fløde1: :playkitty1:

[QUOTE=galath;830092]Tillykke med den dejlige dreng :flag:

Ham når jeg altid at hilse på, når jeg er på udstilling - men han kan vist ikke rigtig kende mig :venter:[/QUOTE]

Mange tak :slight_smile:
Nej du bliver altså nød til at komme hjem og besøge os, så kan han bedre kende dig :stuck_out_tongue: Det har i hvert fald virket for andre :slight_smile:

[QUOTE=Milles mor;830117]Tillykke med fødselsdagen Alley Cat :flag:

:fløde: :fløde1: :playkitty1: :fløde: :fløde1: :playkitty1: :fløde: :fløde1: :playkitty1: :fløde: :fløde1: :playkitty1:[/QUOTE]

Mange tak :slight_smile:

Tillykke :flag: