Silke spiser gladeligt af sin lux på 3’de dagen, længere ville jeg personligt ikke trække den…
Men det står så også i køleskabet fra den er åbnet, til den er tom.
Og tror sagtens dine 2 kan spise en dåse på en dag, hvis du giver dem en halv til deling om morgenen, og den sidste halvdel til om aftenen.
min den ene vil kun spise feline porta grain free, hos zooplus kommer det ned på 250 for 10kg v/køb af 20 kg. dvs 25 kr kg, men det er et godt og lødigt foder. lige pt har jeg så en som af vådmad kun vil have poser fra dyrlægen med kylling. Og sjovt nok så spiser de nu begge det hele samt med stor lyst den pose der var ved at udløbe jeg fik af dyrlægen fra RC skin care . Og de vover sig ud i kalkun også.
Sjovt nok kan det skifte hva’ man vil spise alt efter hvem man er sammen med.
Tigerino Katzenstreu afprøves her, hvor der ellers er fin tilfredshed med Porta Pine Pinienholz Katzenstreu, en besparrelse på 217,5 kr for 4 poser grus! og ja jeg er så spændt på om Tigerino kan leve op til hvad jeg forventer
Nu vil jeg da prøve at se på vådmad hos zooplus også - om lux nu ikke falder i damernes smag
jeg vil ikke gå på kompromis, men derfor kan man nu godt være prisbevidst
[QUOTE=catsanddogs;1145801]min den ene vil kun spise feline porta grain free, hos zooplus kommer det ned på 250 for 10kg v/køb af 20 kg. dvs 25 kr kg, men det er et godt og lødigt foder. lige pt har jeg så en som af vådmad kun vil have poser fra dyrlægen med kylling. Og sjovt nok så spiser de nu begge det hele samt med stor lyst den pose der var ved at udløbe jeg fik af dyrlægen fra RC skin care . Og de vover sig ud i kalkun også.
Sjovt nok kan det skifte hva’ man vil spise alt efter hvem man er sammen med.
Tigerino Katzenstreu afprøves her, hvor der ellers er fin tilfredshed med Porta Pine Pinienholz Katzenstreu, en besparrelse på 217,5 kr for 4 poser grus! og ja jeg er så spændt på om Tigerino kan leve op til hvad jeg forventer
Nu vil jeg da prøve at se på vådmad hos zooplus også - om lux nu ikke falder i damernes smag
jeg vil ikke gå på kompromis, men derfor kan man nu godt være prisbevidst[/QUOTE]
Vi oplevet det samme her - Nobby kunne KUN spise Cosma (og lignende) og til nød LUX før… Efter Jack er kommet kan ALT spises
Og lige så du er obs på det - LUX kan kun købes i Aldi, ikke på nettet
[QUOTE=Lykke;1145806]Vi oplevet det samme her - Nobby kunne KUN spise Cosma (og lignende) og til nød LUX før… Efter Jack er kommet kan ALT spises
Og lige så du er obs på det - LUX kan kun købes i Aldi, ikke på nettet :)[/QUOTE]
Jeps det er jo lige det. Så har hygget på zooplus ud i lødige mærker med kylling til en pris jeg finder bedre end dyrlægens. Nå Grau, feline porta 21, Thrive Complete, Applaws Cat er hvad der indtil videre står og alle har så kylling som indhold. Har sat bestilling på 6 af hver og ser hvad der dukker op de næste par dage. Ellers ender det ud i en pris på 7,8 per 100gram sådan skønsmæssigt - hvilket er bedre end dyrlægens 11kr. Og det er før rabat…
Den er så lagt i kurven til næste gang for ups kom lige til at handle og med rabat for de næste 3 år så ryger hver dåse så op på 11,4 inc fragt. men fremad bliver de jo så billigere
Mine damer har fri adgang til tørkost og får vådmad et par gange om ugen, samt får det fra hundene de har lyst til. Jeg tror ikke de får vådmad x flere dagligt fremad rettet. måske hver eller hver anden dag. de er til gengæld også gode til at drikke vand. og vil de så ikke spise de her dåser ja så vil hundene heldigvis.