Alt andet end kat - år 2015

:slight_smile:

Vi må da have en ny tråd … det her billede er bare så flot (synes jeg)

Månen over Frederikssund kl 17:53

Og en inverted version

:slight_smile:

[QUOTE=danpia;1222498]Månen over Frederikssund kl 17:53

Og en inverted version

:)[/QUOTE]

:slight_smile:

Fantastisk flot billede… (det første af dem)

før og efter…

Vi har været barnepige i dag…og DET skal man altså udnytte :høhø:

Gustav er vild med støvsugere…lidt efter overtog jeg dog…og Gustav sad i stedet på støvsugeren og kørte med rundt :tihi:

lidt billeder fra julen, hvor skoven så så fin ud :smiley:

og så lige et op mod huset hen over den ene skovsø :smiley:

er spændt på om vi får mere sne - uanset, så var den omgang sne her så fantastisk :smiley: Men ok, jeg gik jo også mest bare og skulle hygge mig, mens det var.

Smukt vejr i går: :slight_smile:

Lidt gammet l, men stadig smukt billede hvor bekymring om nedsmeltning af den fantastiske is bekymrer mig :ked::ked:

[QUOTE=PiaB;1222824]lidt billeder fra julen, hvor skoven så så fin ud :smiley:

og så lige et op mod huset hen over den ene skovsø :smiley:

er spændt på om vi får mere sne - uanset, så var den omgang sne her så fantastisk :smiley: Men ok, jeg gik jo også mest bare og skulle hygge mig, mens det var.[/QUOTE]

:kor::kor::kor:

I sne står urt og busk i skjul - det er så koldt derude

Smukke-smukke billeder - og hvor jeg dog håber og ønsker, at vi masser af sne denne vinter :kryds:

Jeg er desværre begrænset god til at tage den slags billeder, men når himlen ser sådan ud, set fra ens køkkenvindue, så er det da oplagt at forevige det. :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Tante Tut;1222417]:slight_smile:

Vi må da have en ny tråd … det her billede er bare så flot (synes jeg)[/QUOTE]
Utroligt smukt - ville jeg gerne eje:)Hvor kan man finde det???:?

:slight_smile:

Årh, tænke-tænke… kan ikke huske det - men kan sende det til dig hvis jeg får din e-mail…

[QUOTE=Tante Tut;1223013]:slight_smile:

Årh, tænke-tænke… kan ikke huske det - men kan sende det til dig hvis jeg får din e-mail…[/QUOTE]
1000 tak - jeg har sendt en privat besked:)

:slight_smile:

Var da så lidt… og nu har du det fine billede – lige til at printe ud…

(mit sidder i køkkenet - for ham der med horn i panden han prøver at lokke mig til at spise slik, sukker og kager - men JEG siger nej tak) :engel2: :rock: :kryds:

Når jeg sidder og ser på det her billede, så forstår jeg egentligt bedre, at jeg dybest set ikke er bymenneske :slight_smile: :ups:

[QUOTE=PiaB;1223182]

Når jeg sidder og ser på det her billede, så forstår jeg egentligt bedre, at jeg dybest set ikke er bymenneske :slight_smile: :ups:[/QUOTE]

ENIG ENIG ENIG!!!
Jeg vil gøre alt for aldrig at bo i byen igen… Blenstrup er godt nok en by, men 300 meter væk kan jeg finde lignende hvis der ellers kom noget vinter :wink:

Jeg bliver lige nødt til at dele min glæde :smiley: Jeg har sukket efter et ur fra Olivia Burton i flere år nu, og nu har jeg endelig fået taget mig sammen og købt et :love2:

Det er rosegold med navy rem

[QUOTE=Tante Tut;1223154]:slight_smile:

Var da så lidt… og nu har du det fine billede – lige til at printe ud…

(mit sidder i køkkenet - for ham der med horn i panden han prøver at lokke mig til at spise slik, sukker og kager - men JEG siger nej tak) :engel2: :rock: :kryds:[/QUOTE]
:lol:God ide - så må jeg hellere sætte det på køleskabet :tihi:

[QUOTE=Christa;1223293]Jeg bliver lige nødt til at dele min glæde :smiley: Jeg har sukket efter et ur fra Olivia Burton i flere år nu, og nu har jeg endelig fået taget mig sammen og købt et :love2:

Det er rosegold med navy rem
[/QUOTE]

Wau det er flot! Lækkert og enkelt, men alligevel ‘tøset’…

Jeg har efterhånden opgivet at gå med ur, for alt jeg har kunne finde til damer er med små sten eller andet tingeltangel og det er bare ikke mig :slight_smile:

[QUOTE=Lykke;1223364]Wau det er flot! Lækkert og enkelt, men alligevel ‘tøset’…

Jeg har efterhånden opgivet at gå med ur, for alt jeg har kunne finde til damer er med små sten eller andet tingeltangel og det er bare ikke mig :)[/QUOTE]

lige præcis! Jeg er heller ikke til similisten alle vegne, så da jeg i sin tid fandt det her mærke var jeg forelsket :smiley: