Altanen tager form

Så har kattemisserne også fået deres helt egen, standsmæssige bolig. De fleste af jer kender den jo nok fra Zooplus :slight_smile: og den er egenhændigt samlet og skruet sammen af undertegnede - noget jeg i øvrigt finder stor fornøjelse i. Stik mig et Ikea-møbel, og jeg kan hygge mig i timevis :høhø:

Huset har tre funktioner: Noget at klatre i og på og ind i og ud ad, noget at sidde på, så de kan se ud i haven over kanten af gelænderet, og endelig et sted, hvor de kan søge læ og skygge.

Blomster er der jo også kommet i krukkerne, så det hele er ved at begynde at ligne noget nu. (Der er altså også et bord derude, men jeg måtte fjerne det - ellers kunne man ikke se blomsterne :)).

Hvor ser det fint ud :slight_smile:
Håber i får mange skønne timer til at går der ude i sommer og sen sommer :smiley:

Hvor er der blevet fint og hyggeligt :smiley:
Og nu er de jo så mis i eget hus :tihi:

vores hus er også kommet…men de får det ikke her før der er kommet små mislinger

Hvor ser det dejligt ud. Jeg har selv købt huset fra zooplus, men det står stadig usamlet ude i skuret - måske jeg snart skulle tage mig sammen og få det samlet.

Det er da et dejligt sted du har lavet til dig og kattene :slight_smile:

Så hyggeligt det er blevet Ingrid :slight_smile: Så mangler vi bare sommeren, så du og missebanden er klar til udelivet :hjerte:

Ej hvor ser der dog dejligt ud på din altan :slight_smile: og huset er bare total cute :love2:
Et rigtigt hyggested for både mennesker og katte.

Kattene har nu også indviet huset. I hvert fald taget, som de fint har forstået idéen med :slight_smile:

Mon ikke de efterhånden finder på at prøve de andre ting også. Men jeg kan ikke fortænke dem i ikke at have lyst til at være ude ret længe ad gangen på denne kølige efterårsdag :venter:

Hvor er det blevet hyggeligt - og naturligvis forstod misserne, hvad det tag kan bruges til. :smiley:

Jeg håber, der kommer noget sommer til Odense, nu du har fået lavet det hele så fint :thumbup: Misserne skal nok gennemskue resten af husets muligheder senere - det vigtigste er at kunne nyde udsigten til haven :slight_smile:

Ih hvor ser det hyggeligt ud Ingrid :), - og kattene har fået eget hus, - med udsigt :bravo: … Hvor fornemt.

Hvor er det blevet fint og hyggeligt Ingrid. Misserne og dig skal nok få meget glæde af hyggen når det igen bliver fint vejr :slight_smile: Misserne ser allerede ud til at hygge sig derude, og er sikker på de finder ud af de andre fordele ved huset.

Hvor er det fint :slight_smile:
Jeg er helt vild med det hus, har luret på det på zooplus.

[QUOTE=Noël;866106]Hvor ser det fint ud :slight_smile:
Håber i får mange skønne timer til at går der ude i sommer og sen sommer :D[/QUOTE]

Tak, Heidi. Misserne får jo allerede mange skønne timer til at gå derude, men jeg må nok tilstå, at jeg lige for øjeblikket holder mig inden døre og nøjes med at kigge ud på det hele. Men det bliver jeg nu også stadig i godt humør af :slight_smile:

[QUOTE=Coon Danica;866110]Hvor er der blevet fint og hyggeligt :smiley:
Og nu er de jo så mis i eget hus :tihi:

vores hus er også kommet…men de får det ikke her før der er kommet små mislinger[/QUOTE]

Så du bruger det simpelthen som pressionsmiddel: Hvis ikke I gør noget ved killingesituationen NU, så får I ikke noget hus :venter:

Nu bor du jo lidt langt væk - ellers skulle jeg sagtens komme at gøre det for dig :tihi: Men det er nu ret nemt, når man lige får styr på alle enkeltdelene.

Ja, den mangler vi stadig. Kunne se, at temperaturen dog kommer op i nærheden af 20 grader til weekenden. Men der var vist også pænt stor risiko for skyer og regn :frowning:

[QUOTE=DK Lindvig;866140]Ej hvor ser der dog dejligt ud på din altan :slight_smile: og huset er bare total cute :love2:
Et rigtigt hyggested for både mennesker og katte.[/QUOTE]

Tak, Hanne. En have er for meget arbejde for mig, men sådan en lille altan kan jeg lige overkomme. Jeg elsker at nusse rundt med at plante blomster og indrette den.

Ja, det er faktisk en stor succes, når det gælder udsigten til haven. Bedre end det runde havebord. De sidder der rigtig meget.

Det er faktisk det vigtigste - men Asani har også været oppe at undersøge 1. salen i dag. Han gik så fint op ad den lille trappe :hjerte:

Ja, du ved godt, hvad man siger, ikke? Beliggenhed, beliggenhed, beliggenhed :høhø:

Hvis nogen sinde det igen bliver sol og sommer, så må du jo komme at teste det hele selv. Måske skulle jeg holde et lille Fyn-kattenus - omend uden killinger, men der er da tre katte, der kan nusses :slight_smile:

[QUOTE=PiaH;866731]Hvor er det fint :slight_smile:
Jeg er helt vild med det hus, har luret på det på zooplus.[/QUOTE]

Ja, det er ret nuttet, synes jeg også :slight_smile: Men jeg er spændt på at se, hvor godt det holder til vind og vejr.

Det med de manglende killinger er din egen skyld, når nu du bare giver dem huset, uden at der vanker killinger først … :venter:
Men hvor er det blevet fint :ok:

Det ser rigtig dejligt ud, bare sådan lidt blomster i nogle krukker giver altså sådan et dejligt liv til en altan :ok:

Sikke en fin altan, du har fået lavet! Der skal I nok får mange timer til at gå…

[QUOTE=Skattekat;866965]Det med de manglende killinger er din egen skyld, når nu du bare giver dem huset, uden at der vanker killinger først … :venter:
Men hvor er det blevet fint :ok:[/QUOTE]

Tak, Hrönn :slight_smile:

Jamen, den idé med killingerne var jeg da aldrig selv kommet på. Jeg er slet ikke så grum som Lisbeth :klapper:

Og ville det mon ikke også være lidt for meget at forlange af tre hankastrater :gruble:

Ja, og man bliver i så godt humør af dem. Også kattene, da der jo er både katteurt, stuebambus og hvedespirer til dem :slight_smile:

Tak, Lone. Indtil videre må jeg nøjes med at nyde synet af det hele, for det er dæleme for koldt at opholde sig derud, hvis man ikke er bepelset.

Jeg vil rigtig gerne komme og teste, når det igen bliver sol og sommer - det var så hyggelig sidst :slight_smile:

Kom så sol og sommer :venter: