Altaner.dk!

[QUOTE=Tante Tut;1273932]

Ja…lige præcis !

Sidder lige nu og ser på swimmingpool, hønsegård og drivhus

[/QUOTE]

:tihi: Ejner er herlig (det meste af tiden :venter: ! Glæder mig til at se jeres udfoldelser på jeres nye kongerige! :thumbup: :gris:

[QUOTE=Lykke;1274060]Jeg har lige postet en video med sne og katte på vores altan - der kan du se, hvordan vi har indrettet os på vores nok 2,5x1,5 m. Om sommeren er der plads til tomater og lidt chili. Der kan lige være 2 stole derude med god vilje, for døren er let spærret af tomatkassen og et lille kradsetræ :slight_smile:

Jeg ELSKER bare at kunne klappe døren op om sommeren og nyde vejret. Hugo er den største fan af os alle - kunne han ikke komme derud dagligt, så ville han ganske enkelt være ulidelig.[/QUOTE]

:slight_smile:

Tak Lykke – den må jeg ind og se…

:høhø: :høhø: :høhø:

Det kan være, at Silke bliver lige så glad for vores — for her er mange fugle – og hunde, der går tur med deres mennesker – fordi vi bor på en lille vej, der fører én direkte over i den skønneste park med tennisbaner, løbebane og fodboldbane – og hver vinter har vi skøjtebane – så der er virkelig sager at holde øje med for Silke :hjerte:

:høhø::høhø::høhø:

Ja… vores katte har det med lige at vælge det bedste tidspunkt at være stygge…Silke sover en del, hun er jo gammel – men det aller-aller mest vidunderlige tidspunkt – det synes hun altså er mens jeg laver aftensmad…

:playkitty1:

men så skruer jeg da bare ned for maden og leger med hende :hjerte:

Jeg er alvorligt bange for, at der kommer en 7-800 billeder af vores altan med diverse …ehm…tilbehør…

Må også lige finde et kursus om at grille – så jeg HAR license to grill når det hele er klart…

:havevanding::ferie01::kreativ::laeser::camping:

Vi skal også have altaner her i Lyngby, ikke at det betyder så meget grin for pr 5/3 bliver dette min “altan”