Alternativ til LUX fra Aldi

mine vil ikke spise det…så hunden får det når det har stået urørt nogle timer…men han har ikke godt af det…i længden…

mine får pt FP21 …og cosma chicken and tuna/ salmon og andet cosma …og mine 15 katte spiser for over 60 kr om dagen bare i våd mad…

jeg kunne vælge tun i vand til mennesker…det ville misserne sikkert fint synes om…men i min verden er det ikke kattemad…(alt for meget salt og tungmetaller)

kender i noget lødigt vådkost, som ikke koster så meget som FP21 eller cosma

Mine rør heller ikke den Orange og den gule men de to andre glider ned med tilskud af lakseolie.
Hvad med hjemmelavet? Kogt torsk med kartofler, kylling og ris…tilsat vitaminer og mineraler til katte og en god fiskeolie så vil jeg mene det er billigere end så meget andet.

Hvis man har tiden selvfølgelig :slight_smile: ellers er der jo applaws men det koster også lidt.

[QUOTE=Mette Sejrbo;573118]Mine rør heller ikke den Orange og den gule men de to andre glider ned med tilskud af lakseolie.
Hvad med hjemmelavet? Kogt torsk med kartofler, kylling og ris…tilsat vitaminer og mineraler til katte og en god fiskeolie så vil jeg mene det er billigere end så meget andet.

Hvis man har tiden selvfølgelig :slight_smile: ellers er der jo applaws men det koster også lidt.[/QUOTE]

rigtig god ide med hjemmelavet…det laver jeg jo når jeg har killinger…mange tak…det havde jeg slet ikke tænkt på…mine skal have havrelaksegrønd i morgen…lol

Bozita synes jeg er fint - køber det på zooplus.

tak Vivi…det vil jeg prøve næste gang jeg beswtiller…har lige besilt et ordentlig læs i dag…dog FP 21 og cosma

Dine lyder lige så forkælede og kræsne som mine…og mine vil altså heller ikke røre LUX med en ildtang og heller ikke Bozita. Så jeg laver hjemmelavet når de da ikke får FP og andet i samme boldgade.

Jeg har lige et tillægsspørgsmål :slight_smile: jeg har bemærket, at mange af jer bruger Lux fra Aldi. Hvad er det gode ved netop dette produkt?

At der ikke er alt muligt sukker og korn i, som katte intet har at bruge til.