Alternativ til Zooplus?

Er der nogen herinde, som bestiller kattemad og grus fra et andet sted end zooplus/bitiba?

De sidste tre gange jeg har bestilt fra zooplus er min pakke “gået tabt” dagen før/samme dag som jeg skulle have haft den leveret.

Det gør det rigtig svært for mig at planlægge en ordre så jeg får den nye sending inden jeg løber tør for mad og grus. Jeg har flere gange været nødt til at købe mad i supermarkedet som kattene ikke er glade for, fordi jeg sjældent kan nå i maxizoo eller Bonnie da de lukker før eller samtidig med at jeg får fri fra arbejde.

Zooplus har egentlig været gode og sendt nye forsendelser ud hurtigt, men når de nye ordrer så endelig er nået frem til mig har kasserne været tapet sammen med postnord tape. Jeg tror simpelthen de pakker tingene for dårligt og har for tynde kasser til så tunge ting som grus og mad jo er. De kommenterer ikke på hvorfor det bliver ved med at ske, men undskylder og giver nær ubrugelige rabatkuponer, da deres sædvanlige rabatter som regel er bedre og rabatterne ikke kan kombineres. :surrender:

Og da jeg har dårlige knæ er det ikke optimalt for mig at skulle slæbe ting op selv, så jeg vil helst bestille et sted fra, hvor jeg kan få hjemmelevering.

Så - jer der ikke bestiller fra zooplus, hvor bestiller I fra og er I tilfredse?

3 Synes om

Du kan da bestille på Maxizoo så de sender det hjem til dig.
Jeg henter selv grus i Maxizoo, men har bestilt fra dem en gang og det fungerede fint. Nu bor jeg ved jorden, så ved ikke hvordan det fungere hvis man bor højere oppe.
Kattemad henter jeg ved dyrlægen.

3 Synes om

Jeg bestiller grus fra www.olivers.dk de har også foder

3 Synes om

Jeg må lige tjekke begge ud, for der er også et prismæssigt aspekt til det. Maxizoo forekommer mig at være dyrere end zooplus? Men måske er det fordi det virker dyrere for mig at gå ned i butikken og købe mad på bagkant fordi jeg jo allerede havde mad på vej fra zooplus. :thinking:

Olivers kender jeg ikke, dem må jeg se nærmere på.

2 Synes om

Husk at Maxizoo giver prismatch. Jeg viser prisen på bitiba, som de matcher + de 6 % jeg får med mit sølvkort.
Jeg ved dog ikke hvordan, det fungerer online.

3 Synes om

Hmm. Ja ok det kunne jeg jo prøve, men tjekkede lige mht deres poteklub og den er jeg ikke glad for. Man skal afgive alle mulige tilladelser til tracking og rekvalme og nyhedsbreve er obligatoriske for at være medlem, og jeg hader den slags. :see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil:

2 Synes om

Ah, jeg ikke sat mig ind i poteklubben, da jeg bare “fulgte med” og fik et kort automatisk, da de overtog Petworld. Jeg gav ingen info eller tilladelser i den forbindelse og får ingen markedsføring fra dem :slightly_smiling_face: Men prismatch burde du kunne bruge uden at være medlem.

3 Synes om