Alternativer til one.com

Hvilke alternativer er der til one.com? Jeg har været meget glad for deres webcreator program, men det nedlægger de nu i februar, og jeg har lavet min hjemmeside i webeditor, men ønsker ikke at have en hjemmeside via det program, da jeg synes der mangler for meget ifht det jeg vil have.

Jeg har brug for en udbyder hvor der følger et online program med som man kan lave sin hjemmeside i. Wordpress har jeg afprøvet, og jeg var umiddelbart ikke synderligt tilfreds.

wix.com? Weebly.com?

Husk lige wix.com er rigtig dyr, jeg har lige betalt 931kr. for 1 år :slight_smile:

Ah, det var det du brugte. Vidste nemlig godt at du havde valgt en rigtig dyr en :høhø: Så meget vil jeg ikke betale

Du kan som også få dem gratis, men så er det med /eife (eks) og deres reklamere vil florere på siden…
og det vil jeg ikke have, så jeg betalte, at jeg så elsker deres opbygnings system er jo det jeg betaler for :slight_smile: og super god service døgnet rundt

[QUOTE=Henriette;1217650]Du kan som også få dem gratis, men så er det med /eife (eks) og deres reklamere vil florere på siden…
og det vil jeg ikke have, så jeg betalte, at jeg så elsker deres opbygnings system er jo det jeg betaler for :slight_smile: og super god service døgnet rundt[/QUOTE]

Ja, det skal min side heller ikke hedde, så det ville jeg også skulle betale for. Men jeg må se om jeg kan finde noget der passer til evner, pengepung og kræsenhed :høhø:

Web10.dk
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1217655]Web10.dk
VH
Susanne[/QUOTE]

Er det dem du er ved at bygge din nye side op hos? (Den har jeg nemlig lige kigget på af nysgerrighed) :slight_smile:

Ja, der har jeg boet i mange år med flere domæner. Fin ftp upload eller webeditor eller wordpress som man nu har lyst til, og jeg har kun trukket på kundeservice en eneste gang - de løste prompte mit problem til fuld tilfredshed.
VH
Susanne

Jeg har ikke selv prøvet dem med hvad med www.unoeuro.com. Det koster fra 8 kr. pr. måned, og her er der forskellige former for CMS man kan få installeret via deres “OneKlik” system.

Jesus jeg føler jeg står med håret i postkassen pt.

Jeg bliver så forbandet arrig hver gang jeg forsøger at bruge det forfærdelige skod program som de har erstattet WebCreator med - WE er bare ALT hvad jeg hader i et program. Men jeg synes godt nok heller ikke jeg kan finde et andet alternativ som kan det jeg gerne vil have til bare nogenlunde fornuftige penge.

Og deres fuldstændigt håbløse engelske support er fuldstændig blæst - senest sidder de og påstår at jeg ikke kan gøre noget, som jeg allerede har gjort…

Jeg bruger dem her: http://www.i123.dk/

Jeg har ikke en synlig webside, du kan se - i hvert fald ikke med indhold på. De er, så vidt jeg ved, billige, og man kan vælge mellem Joomla og Wordpress.

Web10 er jeg rigtig glad for som hotel. Jeg bruger website evolution til at bygge men måske nok mest af dovenskab fordi det er så nemt at arbejde i.

´Jeg hopper med på vognen her, jeg har lige skiftet til one fordi jeg ikke længere kan bruge frontpage eller efterfølgere med min nye bærbare.

Jeg kan slet ikke finde ud af det web editor, det forvirrer mig totalt med alle de kommandoer jeg skal udføre, jeg synes ikke selv jeg er dum, har da arbejdet i Frontpage og med photoshop i mange år, men jeg er lidt desperat, uanset at jeg lige har betalt næsten 400 for one er jeg villig til at skrotte dem, men så skal jeg sørme ha noget der er nemt at gå til. Jeg forestiller mig templates der er tomme og hvor jeg skal fylde i og ikke først finde ud af at slette en tekst, billeder ect. Findes det?

MH
Linda

[QUOTE=Eife;1236022]Jesus jeg føler jeg står med håret i postkassen pt.

Jeg bliver så forbandet arrig hver gang jeg forsøger at bruge det forfærdelige skod program som de har erstattet WebCreator med - WE er bare ALT hvad jeg hader i et program. Men jeg synes godt nok heller ikke jeg kan finde et andet alternativ som kan det jeg gerne vil have til bare nogenlunde fornuftige penge.

Og deres fuldstændigt håbløse engelske support er fuldstændig blæst - senest sidder de og påstår at jeg ikke kan gøre noget, som jeg allerede har gjort…[/QUOTE]

Tænk, jeg synes da ikke deres WebCreator er så dum, når bare man lige vænner sig til den …Og hvorfor bruger du deres engelske supporter, deres danske er da aldeles udmærket. Lige i disse dage har jeg ikke mindre end to supporter i gang. De er ved at rense mit domæne for spam. Det turde jeg ikke selv pille ved, da man skal ind og pille ret voldsom i kildeteksten. Lidt efter blev jeg kontaktet af en anden supporter som spurgte om jeg ikke var interesseret i at få et værn mod spam sat op, og da det lød meget teknisk, og han kunne høre på mig, at det var jeg sikkert for ‘blond’ til selv at kunne, så tilbød han at gøre det for mig, og endda her i påsken - Uden det koster mig noget.

Eva, der er jo osse Bricksite - Lav din egen hjemmeside - Hurtigt og nemt …Det koster gratis, men jeg tror ikke det dækker din ‘kræsenhed’ :slight_smile:

[QUOTE=Alice;1236271]Tænk, jeg synes da ikke deres WebCreator er så dum, når bare man lige vænner sig til den …Og hvorfor bruger du deres engelske supporter, deres danske er da aldeles udmærket. Lige i disse dage har jeg ikke mindre end to supporter i gang. De er ved at rense mit domæne for spam. Det turde jeg ikke selv pille ved, da man skal ind og pille ret voldsom i kildeteksten. Lidt efter blev jeg kontaktet af en anden supporter som spurgte om jeg ikke var interesseret i at få et værn mod spam sat op, og da det lød meget teknisk, og han kunne høre på mig, at det var jeg sikkert for ‘blond’ til selv at kunne, så tilbød han at gøre det for mig, og endda her i påsken - Uden det koster mig noget.

Eva, der er jo osse Bricksite - Lav din egen hjemmeside - Hurtigt og nemt …Det koster gratis, men jeg tror ikke det dækker din ‘kræsenhed’ :-)[/QUOTE]

Du må mener WebEditor? WebCreator har de jo lukket. :slight_smile: Jeg har tidligere lavet en side i WebEditor til en anden, så jeg kan sagtens bruge programmet, men måden det er fungerer på tiltaler mig bare virkelig ikke. Hvilket bliver mere og mere tydeligt jo mere jeg bruger det.
Jeg bruger deres engelske chat support fordi jeg som regel har tid til at lave hjemmesiden om aftenen, hvor den danske jo er lukket. :slight_smile: Når det så (som det ofte har) har vist sig at de engelske ikke har kompetencer til at besvare mine spørgsmål eller løse mit problem, så har jeg måtte ty til den danske mail support eller alternativt forsøge at være på når den danske chat er åben :slight_smile: Det irriterer mig bare at det er nødvendigt.