Altså de er skisme for fremmelige

Mandag fødte Ivalo, to skønne drenge, og jeg burde nok have forudset hvad der ville ske, da de allerede samme aften teede sig som herunder :tihi:

Mælken er lidt længe om at løbe til, så jeg støttefodre og i morges havde sorttabby´en altså travlt med at komme til fadet, så tre dage gammel tog han turen ud af Sturdi´en!!! Hen til kanten, hovedet udover og så ellers et lille “hop” så var man klar til MAD. Jeg gruer altså for hvor længe de kan holdes inde :uha:

Et lille bonusbillede af den fremmeliges brormand :hjerte:

Stort tillykke :flag::flag: med dem. :hjerte::hjerte:
Hvad andet kan man forvente af Ivalo end sådan et par krudtugler. :smiley:

:smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: Hold op et fedt billede :smiley: Jeg skal love for der er et par stykker der godt ved, hvor man skal henvende sig :smiley:

De er godt nok kære :slight_smile:

:tihi: jamen det ligger da til familien :stuck_out_tongue:

Ivalo… killinger ?? jamen hun er da bare en lille baby selv??
Hold da op hvor går tiden nogle gange hurtigt :slight_smile:
Til lykke med dem… og måske især til lykke med at der kun er to :smiley:

Ivalo… killinger ?? jamen hun er da bare en lille baby selv??
Hold da op hvor går tiden nogle gange hurtigt :slight_smile:
Til lykke med dem… og måske især til lykke med at der kun er to :smiley:

Min erfaring med den famile er max. 2 uger, så er man i kravlegård :høhø: Bare spørg onkel Cicero - fødekasser og sturdier er kedelige :rock:

De er et par skønne drenge :hjerte::hjerte::hjerte:

Haha, det må kaldes at famle i blinde. Men det hindrer ham så åbenbart ikke, den lille :høhø:

Hvor er det et dejligt billede, det sidste :hjerte:

Bølle unger, det kan kun ende i børn der 2 uger gamle synes de skla ud og erobre verden :inlove:

hvor er de bedårende - jeg elsker brede næser :slight_smile:

Det lyder sjovt. Hvad er da stamtavlen?

Have fun :slight_smile: :slight_smile:

du må hellere allerede nu bede om en par feriefridage fra job - så du kan komme på Spa ophold og samle kræfter :slight_smile: