Amidale & kalypso mine super modeller

Amidale og Kalypso er ved at finde ud af samarbejdet. :rock:
Men det resulterer jo så i rigtig mange billeder - Her en del fra dagens shoot!

Et enkelt af Gismo i et roligt øjeblik - Han gik helt agurk og var ikke til at styre. :høhø:

Amidale min mus! :hjerte:

2 af Amidale & Kalypso - Sikke billeder kan snyde med størrelsen på Kalypso, her ser hun ikke så lille ud! :smiley:

Kalypso gik jeg mest efter at få i kurven. Må jo nyde det så længe hun kan være der! :tihi: Mange flere af hende fra i dag kan ses her.

Dejlige billeder af smukke katte :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte: - Kalypso er altså godtnok en lille charmetrold :inlove:

Jeg bukker og takker! :slight_smile: Ja jeg er enig, hun er lidt af en charmebøf. G

Det er godt nok nogle gode billeder! Er Kalypso poly? Jeg synes hendes fødder er meeeget store :tihi:

Kæft hvor er hun nuttet den lille ny :slight_smile:
Jeg er stadig helt væk over hvor flotte øjne Amidale har.
Og sikke nogle gode billeder du tager!

Jeg er altså godt nok imponeret over hvordan du får de fine kræ til at posere sådan (eller timer billedet så det ser sådan ud haha ;))
Men endnu engang skønne skønne billeder fra dig af!

Super gode billeder og modellerne er super smukke :slight_smile:

Mange tak. :slight_smile: Ja Kalypso er poly! S

[QUOTE=Miss Buick;904147]Kæft hvor er hun nuttet den lille ny :slight_smile:
Jeg er stadig helt væk over hvor flotte øjne Amidale har.
Og sikke nogle gode billeder du tager![/QUOTE]
Tusinde mange tak for roserne. S
Selv synes jeg også rigtig godt om Amidale’s øjne. Hun ser så god og rar ud synes jeg. :slight_smile: Og ja, altid med åbne og opmærksomme øjne.

[QUOTE=Gucci;904149]Jeg er altså godt nok imponeret over hvordan du får de fine kræ til at posere sådan (eller timer billedet så det ser sådan ud haha ;))
Men endnu engang skønne skønne billeder fra dig af![/QUOTE]
Mange tak. :slight_smile: Nu er jeg jo så heldig at jeg nu har 3 som nyder at få taget billeder, og det hjælper rigtig meget på det. :slight_smile:

Mange tak for de pæne ord! :slight_smile:

Altså, jeg bliver bare mere & mere vild med Gismos hvide næse :hjerte: & Kalypsos øjne er jeg stadig ikke kommet mig over. Spændt på at se hende når hun bliver ældre :slight_smile:

Skønne billeder. Kalypso fortsætter nok med sin kurv så længe, hun kan klemme sig ned i den. :smiley:

Gismo har også sådan en fin og sød næse. :tihi:
Jeg er også meget spændt på hvordan Kalypso vokser sig til. :slight_smile: Ikke mindst er jeg spændt på om hun beholder den øjenfarve. :slight_smile:

Takker. :slight_smile: Planen skulle gerne være hun ikke kan klemme sig i den, når hun er vokset sig stor og stærk, men nu må vi se. Måske hun vokser efter omgivelserne og beholder størrelse som passer i kurven. G

Skønne, skønne billeder :hjerte:

Og sikke nogle søde kæmpepoter, Kalypso har :smiley: :hjerte:

[QUOTE=MichellaOliver;904800]Skønne, skønne billeder :hjerte:

Og sikke nogle søde kæmpepoter, Kalypso har :smiley: :hjerte:[/QUOTE]
Mange tak for de pæne ord. :slight_smile:

Skønne og smukke billeder af dine kattemisser :hjerte:

Jeg simpelthen stor elsker dine lækre katte. Du er så god til og gange dem og de ser ud til altid og være på. Er dybt misundelig.
Ved jeg har spurgt før, men har mistet mine links, hvor køber du dine baggrunde ?

Jeg er helt vild med det billede hvor Kalypso sidder med sine kæmpepoter ud over kanten på kurven:wehuu::wehuu::wehuu:

Begge katte er fantastisk fotogene:hjerte: og en god fotograf hjælper jo også:)

Tusinde mange tak Susanne. :slight_smile:

[QUOTE=GitteS;904884]Jeg simpelthen stor elsker dine lækre katte. Du er så god til og gange dem og de ser ud til altid og være på. Er dybt misundelig.
Ved jeg har spurgt før, men har mistet mine links, hvor køber du dine baggrunde ?[/QUOTE]
Tusinde mange tak for de rosende ord! blush
Jeg køber hos; Flashogfotobutikken.dk

[QUOTE=Theomilou;904940]Jeg er helt vild med det billede hvor Kalypso sidder med sine kæmpepoter ud over kanten på kurven:wehuu::wehuu::wehuu:

Begge katte er fantastisk fotogene:hjerte: og en god fotograf hjælper jo også:)[/QUOTE]
Det synes jeg også er sødt, men jeg elsker jo også de poly poter. :tihi:
Tak! blush