Amina er blandt kandidaterne :)

Ville høre om I vil stemme på min lille Amina i denne konkurrence Hjemmet

Hun er blandt de 6 kandidater til at vinde en sæk Royal Canin foder, og det kan jeg jo bestemt godt bruge nu, hvor jeg har killinger i huset :tihi:
Man må stemme så ofte man har lyst om dagen :slight_smile:

Done!

Har også stemt. :slight_smile:

Men ham der Charley, der også er der, er han ikke også “Kattegal-mis?”

[QUOTE=Shana;1063254]Har også stemt. :slight_smile:

Men ham der Charley, der også er der, er han ikke også “Kattegal-mis?”[/QUOTE]
Hmm det ved jeg faktisk ikke :slight_smile:

også stemt

Er det ikke Danpia’s? Mener ihvertfald at huske at hun har en Bengal ved navn Charley:-)

Okay det vidste jeg så ikke - Så må I jo lade være at stemme, eller stemme på den af kattene, I synes skal vinde :slight_smile:

Jeg tror bare jeg stemmer lidt på begge g Synes det er lidt sjovt at der er to kattegale med i feltet i samme måned :smiley:

Og Amina er jo gudeskøn, så der er skam ingen kvaler herfra med at stemme :wink:

[QUOTE=Shana;1063277]Synes det er lidt sjovt at der er to kattegale med i feltet i samme måned :smiley:
[/QUOTE]
Ja det er sgi da lidt sjovt :slight_smile:

[QUOTE=Shana;1063254]Har også stemt. :slight_smile:

Men ham der Charley, der også er der, er han ikke også “Kattegal-mis?”[/QUOTE]

Jo det er han nemlig, så halvdelen af jer må stemme på ham :wink:

:slight_smile:

EDIT: Hvis man må stemme på flere kan i jo også stemme på begge - eller bare den i bedst kan li’ - ellers får vi jo lige mange stemmer
Min Chili er blevet Ugens FB kat i Hjemmets Katte, jeg er først lige meldt ind, efter opfordring fra svigerfar, så han synes jo det er sjovt, da jeg ringede og fortale at den ene var Ugens FB Kat og den anden nomineret til månedens kat.

:slight_smile:

Så er der stemt :slight_smile:

Begge jeres skønne misser får stemmer fra mig :hjerte:

Tusind tak til jer der har stemt på Amina :slight_smile:

Min lille prinsesse blev nemlig kåret som maj måneds kat :slight_smile:
Ud over æren har hun vundet 10 kg foder fra Royal Canin :slight_smile: Hvilket vi bestemt godt kan bruge i huset lige nu med alle de katte :slight_smile:

Oveni er billedet af Evelina og killingerne blevet coverbillede på Maxi Zoo’s FB side i denne uge, så det kører da ok lige nu :slight_smile:

Tillykke med den velfortjente sejr :flag:

Tusind tak :slight_smile:

stort tillykke fra mig også :slight_smile:

Mange tak Regitze :slight_smile:

Også stort tillykke herfra :slight_smile:

Charley er lidt skuffet :surrender1:

[QUOTE=danpia;1079105]Også stort tillykke herfra :slight_smile:

Charley er lidt skuffet :surrender1:[/QUOTE]
Tusind tak :slight_smile: Jeg havde slet ikke regnet med, hun ville vinde :slight_smile:

Stort tillykke til Amina :flag:

…og trøstenus til Charley :slight_smile: