Ammekillinger går ikke godt:-S

Øv øv fik jo i går de 4 killinger fra fyn i starten tegnet alt lovende og Nala lod de små drikke lidt mælk i nat tog hun hendes egen killing og gik for sig selv jeg har prøvet i dag at få hende til at acceptere dem dog uden held nu er hun bare så forvirret så hun heller ikke vil sin egen :-S så nu har jeg sagt at de små må finde et nyt hjem eller få fred og så håbe hun vil sin egen killing. Har været i gang med erstatning til dem alle og de får som de skal!

:kram:

Hvor er jeg ked af at det ikke går som det skulle :frowning:
kram herfra!

Øv, det er jeg ked af på dine og kattenes vegne :frowning:

Jeg :kryds: for at hun falder til ro og tager sin egen killing til sig igen.

Giv tid, giv tid. Det kan være en stor omvæltning at blive mor især første gang OG så oven i at skulle være mor for flere misseunger. Giv dem erstatning, og vej dem inden og efter de har fået mad. Og giv dem ikke mere end de stadig vil sutte hos hende og ros hende på livet løs og vær’ hos hende.

Åh håber det kommer til at gå godt for alle misserne

Åh, øv!
:kryds: for at hun bare lige skal finde sig til ro i moderrollen.

HVIS det er en mulighed, så sæt dig ved hende og se om hun ikke når du pusler om hende vil acceptere at de dier hende. RO RO RO RO og så lidt mere RO :slight_smile: Da min “lillebror” levede var Dione heller ikke sig selv, hvilket afstedkom at jeg sad i min seng ca. 18 - 20 timer i døgnet for at berolige Dione. Det hjalp desværre ikke på den lilles sutterefleks, men det hjalp på at Dione ville give mig lov til at prøve at knappe ham på.
I samme sekund jeg var ude af sengen var Dione bagefter mig. Så mit bedste råd er at blive ved mormis.
Jeg håber det lykkes for jer :slight_smile:

Enig med Luise. Det hjælper også, når mælken falder ned og spænder. Så synes hun, det er behageligt, når de dier.
Da Musse i tidernes morgen ikke ville kendes ved sine kejsersnit-killinger, gjorde jeg det også på den måde, + jeg smurte lidt killingebæ på hendes pote. Mens hun så slikkede sig ren, holdt jeg killingenumsen hen til poten, og så fortsatte hun rengøringen på den.

Siden passede hun dem til UG.

Stef, uanset hvad du vælger at gøre - om du prøver at se tiden an, eller om du leverer killingerne tilbage - så var der måske en af opdrætterne herinde, der kunne tage en snak med dig i telefonen og rådigve dig lidt. Også i det sidste tilfælde for at være sikker på, at Nala bliver glad for sin egen killing igen.

Jeg ved godt, kære opdrættere, at jeg bare rundhåndet deler ud af jeres tid (for jeg ved jo desværre ikke selv noget om killinger). Jeg synes bare, at Stef - som den helt igennem ansvarlige katteejer, han er, der bare vil sin killing det bedste - fortjener al mulig hjælp med sit projekt. Og det kan jo være lidt nemmere at rådgive, når man taler sammen, end når man skriver sammen på et forum.

håber virkelig det kommer til at gå på den ene eller anden måde.

det kan jo være at Elin allerede er over, jeg mener at kunne huske at Helle Lenschow sagde i den tidligere tråd at hun gerne stillede sig til rådighed for hjælp :slight_smile:

Jeg gav Stef mit tlf.nr. i en pb i går og skrev, at det var underordnet, hvad tid på døgnet der blev ringet.

Håber snart på en opdatering… :kryds:

Sidder og læser disse gamle tråde og er MEGA nysgerrig omkring hvordan det gik for Stef, for Nala og den lille killing?
Er der nogen der ved noget?