Ammemissemor

Som konsulent for Jyrak er jeg lige ringet op.
I sønderjylland er en missemor der har 1 misling og masser af mælk. Killingen er 3 døgn.
Skulle nogen være i den situation, de står og har brug for hjælp skal man¨blot ringe til opdrætter på
74449522 eller 25346121

Har du kontaktet nogen af dem på www.hittekilling.dk og givet dem besked ???

Det er jo bestemt ikke utænkeligt at de kunne have stor gavn af at vide det

Ellers er der vist flere herinde der er med i hittekilling - og så også en tråd om emnet fra opdrætteren på kattegalleri…

[QUOTE=Toes2;558393]Har du kontaktet nogen af dem på www.hittekilling.dk og givet dem besked ???

Det er jo bestemt ikke utænkeligt at de kunne have stor gavn af at vide det[/QUOTE]

Nej vi er ikke blevet kontaktet og det er rigtig trist, havde jeg vidst det havde jeg ikke sagt nej til 3 små perserkillinger.
(…)

[QUOTE=Bente;558555]Nej vi er ikke blevet kontaktet og det er rigtig trist, havde jeg vidst det havde jeg ikke sagt nej til 3 små perserkillinger.
(…)[/QUOTE]

Det forstår jeg ikke. Vil du uddybe det?

[QUOTE=Bente;558555]Nej vi er ikke blevet kontaktet og det er rigtig trist, havde jeg vidst det havde jeg ikke sagt nej til 3 små perserkillinger.

B[/B]
[/QUOTE]

:s:S:S

Bente, den bemærkning synes jeg ikke er fair :surrender1:

Der er jo gjort noget for at oplyse om mormis med masser af mælk.:surrender1:

[QUOTE=Bente;558555]Nej vi er ikke blevet kontaktet og det er rigtig trist, havde jeg vidst det havde jeg ikke sagt nej til 3 små perserkillinger.
(…)[/QUOTE]

Hvis den sidste bemærkning er møntet på Brita, så synes jeg godtnok den er særdeles malplaceret :mad:

Ikke mange gør så meget for at skaffe katte et nyt hjem - så egoistisk er vist det sidste, man kan kalde hende.

:nix::nix::nix::nix:

Bente, det er en skam at du ikke skriver herinde når du får oplysninger om killinger i nød før du siger nej. Desto flere steder det bliver annonceret, desto større chance er der for at finde hjælp :slight_smile:

Nu er det så min missemor, der har masser af mælk og tilbydes som amme.

De personlige spørgsmål/kommentarer SKAL tages pr. pb. Det skaber blot dårlig stemning i tråden !

Jeg har ikke noget personligt med nogen :slight_smile:

Du stillede et personlig spørgsmål til Bente, og det har du ret til, men gør det via vores pb system.

Jeg opfatter det ikke som personligt - mere direkte henvendt til Bente :slight_smile:

Hvis det er direkte henvendt til én person, er det ikke relevant for åbent forum - derfor er det personligt :slight_smile:

Det er relevant for tråden :slight_smile:

Vi ( admins ) vurderer det ikke som relevant for tråden, og derfor bør/skal vores henstilling følges !!

Sorry, jeg vidste ikke, at du var admin :ups:

Det er helt okay Susanne :-). Vi admins er ellers let at kende. Vores navne/nick står altid med grøn tekst, og når vi går ind i en tråd med en henstilling, så er vores tekst altid med rød. - Derfor er det osse ifølge vores vedtægter ‘ulovlig’ for brugere at skrive med rød tekstfarve :slight_smile:

Ok det er skrevet bag øret :ups: