Ammemor

Min Norske Skovkat fødte d. 23/2 en killing, men da jeg har lidt dårlige erfaringer med kun 1 killing i et kuld - især når han nu bliver lidt større, vil jeg høre af, om der er nogen, der mangler en amme til en eller et par killinger?

:kryds:

Hvor i landet:?

Du kunne også skrive til hittekilling og høre om de har nogle… Formentlig har de :slight_smile:

Det er i Sønderjylland. :slight_smile:

[QUOTE=Susanne L. Moshage;560248]Min Norske Skovkat fødte d. 23/2 en killing, men da jeg har lidt dårlige erfaringer med kun 1 killing i et kuld - især når han nu bliver lidt større, vil jeg høre af, om der er nogen, der mangler en amme til en eller et par killinger?
:kryds:[/QUOTE]

Jeg kan se, du har lagt billeder af ham i album. Hvor er han bare en fin lille fyr. :slight_smile:

Tak, ja han er en sød lille nysgerrig en. Men han har vist efterhånden fået en delle eller to :lol:

Klart, han har jo også hele restauranten for sig selv… :høhø:

Jeg tager nye billeder i dag, så man kan se hans smukke deller :tihi:

Så kom der nye billeder :heya:

Tak for kigget. Man kan se, han er vokset - hvor længe er der imellem?

Hvis ikke du allerede har opdaget det, så kan du bruge dine album-billeder i trådene - som f.eks. her.
Du klikker bare billedet stort, og så er der til højre under det et felt, der hedder ‘BB kode’. Den kopierer du bare og sætter ind i svaret.
Det er nemmest i ‘Avanceret redigering’ - og så er det ofte også en god idé lige at tage et ‘Vis indlæg’ inden man sender. Bare for at undgå de værste overraskelser… :smiley:

Lige en ting til… Hvis du vil læse om en anden singleton, så prøv disse tråde om Kallle Knaldperle:

Knaldperlen - Knaldperlen 2 uger - Så er freden forbi… - Knaldperlen 1 mdr

Det kan lade sig gøre. :slight_smile:

Jeg ved godt, at det kan lade sig gøre, men jeg har desværre prøvet, hvor mormis forlod sin killing, da killingen var 5 uger gammel. Så det kan også gå helt galt.

Har du fået kontakt til Hittekilling :slight_smile:

Nej, jeg er ikke lige så gode venner med hende, der står for hittekilling.

Undskyld Susanne l. Hvis du søger ammebørn, og de små er sunde og raske, så burde du da være den første til at gå efter “bolden” og ikke personen. Det skal da ikke gå ud over nogle uskyldige katte.

Hilsen heidi

Jeg har fået at vide, at jeg ikke skal henvende mig der. Jeg går ikke efter nogen person.

Jeg vil så sige, at ammekillinger skal overleveres med det samme og ikke når de er flere uger gamle.
Tror morkat og killinger kan have svært ved at acceptere hinanden, når de ikke er helt små.

Min hunkat tager sig af alt, der har fire poter. Jeg tror ikke, at ammekillinger vil være noget problem, for så havde jeg heller ikke oprettet tråden. Hun tager sig også af to “killinger” på 6 og 9 mdr.

Mine tager sig også af alt, hvad der bor her i huset - men fremmede killinger, der lugter af noget andet, tror jeg altså ikke de vil tage vel imod.
Betragt det bare som et godt råd - intet andet.

Mine hunkatte har altid taget mod fremmede killinger uanset deres alder.
Selv Gordon, som jeg købte, da han var 14 uger, fik lov til at patte sammen med noget yngre killinger.